Niepełnosprawne dzieci w inspirującej reklamie znanej marki [FOTO]
W ramach obchodów 30-lecia marki River Island do współpracy zaprosiło szóstkę wyjątkowych dzieci.
![River Island Kids River Island Kids](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgsUKXAl-4bbef46.jpg?quality=90&resize=750,500)
1 z 7
![River Island Kids](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgsUKXAl-4bbef46.jpg?quality=90&fit=750,1085)
Brytyjczycy na reklamach promujących najnowszą kolekcję dla dzieci River Island Kids mogą podziwiać szóstkę wyjątkowych modeli. Dzieci te mają od trzech do 10 lat i zdiagnozowano u nich różne schorzenia, np. zespół Downa, dziecięce porażenie mózgowe, czy problemy ze wzrokiem. Marka w ten sposób postanowiła uczcić 30-lecie marki.
River Island postanowiła pokazać, że choć dzieci są różne, to tak naprawdę dzieli je tylko ich własny styl. Takie podejście ma łamać bariery i pokazywać, że niepełnosprawność nie może przekreślać naszych marzeń. Kampanię przygotowała agencja Zebedee Management, która specjalizuje się w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Agencja przyznaje także, że jest zachwycona pomysłem River Island: „Mamy nadzieję, że inne marki skorzystają z przykładu i sprawią, że ich kampanie będą bardziej reprezentatywne dla zróżnicowanego społeczeństwa.” Biuro prasowe River Island podkreśla, że marka nową kampanią chciała pokazać, jak różnorodni są jej mali klienci.
Post udostępniony przez River Island (@riverisland) Lut 12, 2018 o 12:30 PST
Wszystkie dzieci mimo problemów ze zdrowiem, na planie zachowywali się profesjonalnie. Zobacz efekty w naszej galerii.
To nie pierwszy raz, gdy marka wychodzi naprzeciw niepełnosprawnym dzieciom. W listopadzie ubiegłego roku ukazały się reklamy z jedenastoletnim Josephem, który ma zespół Downa. Dzieci biorące udział a kampanii były różnego wzrostu, koloru skóry, są w różnym wieku. Na co marka chciał zwrócić jednak uwagę to to, że każde z dzieci wyróżnia się przede wszystkim własnym, indywidualnym stylem. Kampania została bardzo pozytywnie odebrana przez klientów marki.
Źródło: independent.co.uk, Instagram, ReverIsland
2 z 7
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgu7gbzr-c21feb3.jpg?quality=90&fit=625,938)
Sześcioletnia Cora Bishop ma zespół Downa.
3 z 7
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgGbpzFx-e6f5aed.jpg?quality=90&fit=625,938)
Czteroletni Gabriel Sohota ma zespół Downa.
4 z 7
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgrWhM8T-e9556d8.jpg?quality=90&fit=625,938)
Trzyletnia Mia Wenham ma porażenie mózgowe.
5 z 7
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgystoh4-d31d9da.jpg?quality=90&fit=750,1091)
Czteroletnia Miley Major ma problemy ze wzrokiem.
6 z 7
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgC7D0aO-50e5750.jpg?quality=90&fit=625,938)
Dziesięcioletnia Lois Groom urodziła się z rzadkim schorzeniem genetycznym spowodowanym nieprawidłowościami chromosomu 18. Choroba ta nazywana jest zespołem de Grouchy’ego, monosomią 18p lub zespołem delecji 18p.
7 z 7
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgzqL3Z5-c403029.jpg?quality=90&fit=750,964)
Pięcioletni Teddy Berriman, ma porażenie mózgowe, jest niedowidzący i ma epilepsję.