Choć Olga Frycz spodziewa się drugiego dziecka, nie zwalnia tempa. Jak sama podkreśla w mediach społecznościowych, dawno nie miała tyle twórczej energii. Przekuła ją w nowy projekt.

Reklama

Aktorka założyła wydawnictwo (a wkrótce również markę akcesoriów dla dzieci) Blueness. Jak zapewnia, projekt powstał z miłości do dzieci, koloru niebieskiego, a także z potrzeby dzielenia się wartościowymi historiami oraz pięknymi rzeczami.

Olga Frycz inspiruje

„Chcę tworzyć i promować książki, które pomagają dzieciom zrozumieć otaczający je świat oraz dzielą się sprawdzonymi rozwiązaniami radzenia sobie z rzeczywistością. Do tworzenia Blueness inspirują mnie moje dzieci, ale robię to z myślą o wszystkich małych odkrywcach” – wyjaśnia gwiazda.

Mat. prasowe

Mama Helenki, a niebawem także Zosi uwielbia czytać ze swoją córką. Przekonuje nas, że bajki w prosty, ale dosadny sposób tłumaczą nawet najtrudniejsze emocje dzieciom w różnym wieku. „Strach, nieśmiałość, złość, smutek, ale też ekscytacja, miłość i szczęście. Niesamowite, jak bajkowe historie – mniej lub bardziej osadzone w naszym świecie – uczą dzieci rozpoznawania emocji. A od ich nazwania i zauważenia jest już krótsza droga do nauczenia się, jak sobie z nimi radzić” – czytamy na profilu Blueness na Instagramie.

Misją wydawnictwa jest inspirowanie, zaskakiwanie, zachwycanie, pobudzanie kreatywności, a także wspieranie rozwoju estetyki wizualnej u dzieci od najmłodszych lat. Na stronie Blueness znajdziecie powieści, zbiory bajek, poradniki, pamiętniki, wiersze i opowiadania. Książki, które umilą codzienność nie tylko najmłodszym, ale też ich rodzicom. Mocno kibicujemy!

Zobacz także

Zobacz też:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama