To już 10 lat, odkąd znana marka ubranej dziecięcych ENDO oraz Fundacja Spełnionych Marzeń, zorganizowały wspólnie pierwszą akcję charytatywną pod hasłem „Razem możemy więcej”. We wrześniu ruszyła kolejna edycja tej akcji , a pokaz mody tradycyjnie odbył się podczas imprezy Warsaw Fashion Street. Tym razem zamiast prezentacji regularnej kolekcji jesień/zima 2017, ENDO zaprezentowało najnowszą kolekcję koszulek z hasłem „Razem możemy więcej”.

Reklama

W tym roku w pokazie wzięły udział gwiazdy, takie jak: Magdalena Różczka, Agnieszka Włodarczyk, Szymon Majewski, Andżelika Piechowiak, Joanna Racewicz, Mateusz Damięcki, Daria Widawska, Conrado Moreno, Adi Kowalski, Tomasz Ciachorowski, Gabi Drzewiecka oraz Miss Polonia 2016 – Izabella Krzan. Natomiast Majka Jeżowska wystąpiła ze specjalnym koncertem dla dzieci. – Z przyjemnością dołączam do tej akcji, bo lubię pomagać innym, a tu potrzebują nas małe dzieci – mówi Magdalena Różczka, która jest pomysłodawczynią hasła „Razem możemy więcej”. Z kolei dla Szymona Majewskiego, który 5 lat temu zaprojektował całą serię koszulek, udział w tej akcji to ogromna radość z możliwości pomocy dzieciom.

Pierwszego dnia Warsaw Fashion Street, Endo wraz z Fundacją Spełnionych Marzeń przygotowały dla najmłodszych kreatywną strefę „Arts Studio Marzeń”. Dzieci mogły brać udział w warsztatach plastycznych, ceramicznych i tworzyć biżuterię pod okiem artystów z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jedną z atrakcji było to, że dzieci mogły same zaprojektować własną koszulkę! Pokolorowane przez nich obrazki zostały "naprasowane" na materiale i w ten sposób powstały koszulki z unikatowym nadrukiem. Dobrej zabawy nie było końca w Endowej Fotobudce, a dziecięce marzenia znalazły się na niezwykłym Drzewku Marzeń.

W poprzednim roku udało się zebrać aż 100 tysięcy złotych, dzięki którym dzieci poważnie chore, miały szansę wyjechać na turnusy rehabilitacyjne. W tym roku oprócz turnusów rehabilitacyjnych zebrane pieniądze zostaną także przeznaczone na organizację zajęć z arteterapii na oddziałach onkologicznych. Aneta Kołaczewska - Dyrektor Artystyczna ENDO ma nadzieje, że w obecnej edycji uda się pobić zeszłoroczny rekord. „To naprawdę ważne, dlatego zachęcam do kupowania koszulek dla całej rodziny. Przygotowaliśmy pełną kolekcję – od niemowlęcych body, poprzez t-shirty dla dziewczynek i chłopców, po koszulki dla kobiet i mężczyzn w różnych rozmiarach”. – dodaje.

Reklama

Czynny udział w akcjach charytatywnej to zarówno wielka rzecz, jak i ogromna radość z możliwości niesienia pomocy tym, którzy jej potrzebują. Dzięki akcjom takim jak ta, wiele chorych dzieci zyskuje szansę na lepsze jutro. Zachęcamy do brania udziału w tej akcji, bo przecież razem możemy więcej!

Zobacz także
Reklama
Reklama
Reklama