Modna torba, która ma... dobrą moc
Torbę Nurture pokochały gwiazdy (noszą ją m.in. Marta Żmuda Trzebiatowska, Małgosia Socha, Dorota Gardias i Edyta Górniak). Pokochają ją wszystkie mamy - torba jest duża, modna wygodna (zmieścisz w niej swoje rzeczy, pieluchy i skarby dziecka). Co najważniejsze - kupując ją wspierasz dożywianie biednych dzieci w szkołach.
1 z 5
Torba z logo Nurture i napisem Share the love with children (podziel się miłością z dziećmi) jest dość duża, jasna, wygodna, uszyta z bawełny dobrej jakości, z kieszeniami z boku i wewnątrz. Idealna dla każdej mamy, która ma zawsze dziesiątki rzeczy swoich i dziecka przy sobie. Torba jest fajna, ale nie wygląda jakoś niezwykle oryginalnie. Tymczasem jej noszenie jest bardzo cool. Noszą ją polskie celebrytki, piszą o niej portale i magazyny modowe i te, które wspierają ciekawe kampanie społeczne. My też chcemy ją nosić. Ciekawa jest bowiem historia i misja tej zwykłej, niezwykłej torby i marki Nurture the World.
Nurture the World to globalny projekt socjalny, który powstał w Stanach Zjednoczonych. Od kilku miesięcy, pod nazwą Nurture the World Europe, rozpoczął działanie w Europie. Celem Nurture jest sprzedaż produktów, z których częściowy dochód jest przeznaczony na dożywianie dzieci w szkołach.
Każdy produkt z logo Nurture jest oznaczony numerem (na przykład na torbie jest znaczek „PL 5”). Oznacza to, że kupując tę torbę jednocześnie finansujesz 5 posiłków dla biednych dzieci w szkołach. W Polsce Nurture the World Europe przekazuje pieniądze PCK (więcej na www.pck.pl/news), na świecie wspiera Światowy Program Żywnościowy OZN.
Torba Nurture kosztuje 99 zł, jest dostępna na SHOWROOM.PL, w sklepach Lilou, Loft 37 oraz w butiku Łukasza Jemioła w Warszawie.
Torebkę zaprojektowała i wymyśliła Monika Sophie Jabłońska - Polka i obywatelka świata.
2 z 5
Monika Sophie Jabłońska - Polka i obywatelka świata
To właśnie ona wymyśliła projekt Nurture the World. Urodziła się w Polsce, dużo podróżuje, w Rzymie pisała pracę naukową i książkę o Janie Pawle II, od 12 lat mieszka i działa w Nowym Jorku. Monika w Stanach skończyła prawo, teraz pisze doktorat. Wielokrotnie uczestniczyła w różnych konferencjach międzynarodowych organizacji poświęconych problemom głodu na świecie. W końcu postanowiła stworzyć coś, co też może pomóc.
Nurture the World to tzw. „social biznes“, który sprzedaje różne produkty (torby, koszulki, biżuterię i inne) i częściowy dochód ze sprzedaży każdego produktu jest przeznaczony na dożywianie dzieci w szkołach. Program działa w USA i Brazylii. Od lutego także w Polsce. Globalnie, wspiera ONZ Światowy Program Żywnościowy (UN WFP Centre of Excelence against Hunger) zaś lokalnie współpracuje z różnymi krajami i organizacjami powołanymi do walki z głodem (np. w Polsce z PCK).
Akcję Nurture the World w Polsce wspiera też marka Lilou - zobacz piękne medaliony Lilou Nurture the World.
3 z 5
Medaliony Lilou Nurture the World
W ramach współpracy Lilou i Nurture the World powstał medalion „Lilou i Nurture the World Europe dla PCK”.
Można kupić medaliony srebrne lub pozłacane. Idealnie komponują się z klasycznym sznurkiem dostępnym w szerokiej gamie kolorystycznej czy też z łańcuszkiem.
Kupując jeden medialion, który kosztuje 220 zł, finansujesz 7 posiłków dla biednych dzieci w szkołach.
Do kupienia we wszystkich salonach Lilou oraz na www.lilou.pl.
4 z 5
Ambasadorką marki Nurture the World w Polsce jest Marta Żmuda Trzebiatowska. Ona pierwsza zaczęła pokazywać się z torbą z tym logiem. Teraz coraz chętniej robią to inne celebrytki. Torby zaczynają być bardzo modne nie tylko na warszawskich ulicach. Lubimy to! Przecież są idealne i wygodne dla mam!
5 z 5
Dorota Gardias wspiera markę Nurture the World. Jako młoda mama jest szczególnie chętna, by popierać akcje charytatywne i kampanie społeczne, które pomagają biednym dzieciom.