7-dniowy jadłospis dla dwulatka - gotowy do zapisania

Aby dziecko było zdrowe, jego dieta musi być wartościowa i dobrze zbilansowana. Na co dzień często brakuje czasu, aby pamiętać o wszystkich zasadach komponowania jadłospisu dwulatka. Będzie ci łatwiej, jeśli skorzystasz z naszego gotowego menu na cały tydzień.
Aleksandra Sobieraj

Nie bez powodu mówi się, że człowiek jest tym, co je. W jedzeniu są składniki, które nie tylko wzmocnią odporność, ale też zbudują ją po chorobie. To między innymi selen, cynk, żelazo, witaminy C, E i z grupy B, a także probiotyki. Udowodniono, że również nienasycone kwasy tłuszczowe skutecznie zwiększają odporność. Ważne jest, by większość posiłków była ciepła – gdy organizm zużywa mniej energii na ogrzanie jedzenia, może ją spożytkować na ochronę przed infekcjami.
 



Oto propozycja tygodniowego jadłospisu na wzmocnienie dla dziecka po 1. urodzinach.

Zobacz też: Jakie danie na śniadanie - najlepsze produkty dla dzieci


Jadłospis na wzmocnienie dla dwulatka - poniedziałek:

Jadłospis dla dwulatka na cały tydzień (poniedziałek)

Redakcja poleca: Dieta rocznego dziecka - film
Kiedy wprowadzać nowe pokarmy do diety niemowlaka? Czy to prawda, że roczne dziecko może jeść niemal wszystko? Posłuchaj porad pediatry.
Doładuj
Przeładuj

Popularne tematy

To Cię zainteresuje

Narzędzia dla mam

Więcej

Rozwój przez zabawę

Majówka z dzieckiem