Na terenie Galerii powstanie mobilny park naukowy, w którym zgromadzone zostaną eksponaty przybliżające świat kosmosu. Przygotowane atrakcje uchylą rąbka tajemnicy zjawisk zachodzących we wszechświecie oraz przybliżą rządzące nim prawa. To fantastyczna okazja dla wszystkich ciekawych świata klientów Wola Park, którzy pragną poszerzyć wiedzę z zakresu kosmonautyki, fizyki i astronomii. Wystawa została przygotowana w maksymalnie interaktywny, angażujący odwiedzających sposób, tak aby wszystkie dzieci mogły się przekonać, że nauka to również doskonała zabawa.

W obrębie mobilnego centrum nauki młodzi odkrywcy przeżyją między innymi niezapomnianą wizytę w Planetarium, poszukają zaginionych meteorytów oraz zobaczą niezwykłą makietę Układu Słonecznego. To jedyna okazja by zobaczyć jak poruszają się planety w rzeczywistości, dowiedzieć się w jaki sposób zmieniają się pory roku oraz, co powoduje zaćmienia słońca i księżyca. Doświadczenia te z pewnością staną się jeszcze ciekawsze, gdyż każde z urządzeń zainstalowanych w Wola Park można samodzielnie uruchomić.

Podczas tej kosmicznej podróży, międzyplanetarni poszukiwacze przygód będą mogli również posłuchać dźwięku galaktyki. Później w studiu, pod opieką profesjonalistów, sami stworzyć audycję radiową, nagrać zapowiedź swojego ulubionego przeboju, czy prognozę pogody.