Reklama

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE:

Reklama

1.1. Organizatorem konkursu pod nazwą „Kocham, chronię, badam” (dalej zwanego: „Konkursem”) jest spółka „Edipresse Polska” S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Wiejska 19, 00-480 Warszawa (dalej zwana: „Organizatorem”).
1.2. Konkurs jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem (dalej zwanym: „Regulaminem”) i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
1.3. Regulamin Konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora
1.4. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych
1.5. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora i realizatorów oraz inne osoby współpracujące przy organizacji Konkursu, jak również członkowie rodzin w/w pracowników i współpracowników.
Nagrodami przeznaczonymi dla laureatów Konkursu są:
- bezpłatne wizyty pediatryczne w klinikach Luxmed (w sumie 2000 wizyt w ciągu 7 miesięcy trwania akcji) - (według listy z załącznika nr 1)
1.7. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz dokonania wyboru zwycięzców Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową („Komisja Konkursowa”). W skład Komisji Konkursowej wejdą osoby delegowane przez Organizatora. Decyzje podjęte przez Komisję Konkursową są ostateczne.
1.8. Realizatorem technologicznym Konkursu jest Luxmed
1.9 Konkurs dostępny jest dla uczestników - użytkowników korzystających z sieci Internet
1.10 Konkurs realizowany jest na terenie Polski, co oznacza, że uczestnik musi być użytkownikiem sieci Internet na terenie Polski.

2. ZAŁOŻENIA KONKURSU:

2.1. Konkurs będzie przeprowadzony na łamach niżej wymienionych czasopism i zostanie ogłoszony wraz z ukazaniem się niżej wymienionych czasopism na rynku.

TYTUŁ
NR WYDANIA
MAMO TO JA
reklama akcji
6/2011 (na rynku od 5 maja do 7 czerwca 2011)
relacja po akcji
01/2012 (na rynku 6 grudnia 2011 do 6 stycznia 2012)
TWOJE DZIECKO
reklama akcji
6/2011 (na rynku od 10 maja do 09 czerwca 2011)
relacja po akcji
01/2012 (na rynku 8 grudnia 2011 do 6 stycznia 2012
TWÓJ MALUSZEK
reklama akcji
5/2011 (na rynku od 4 maja do 1 czerwca 2011)
BĘDĘ MAMĄ
reklama akcji
2/2011 (na rynku od 26 maja do 26 lipca 2011)
PRZEDSZKOLAK
3/2011 (na rynku od 16 czerwca do 16 sierpnia 2011)
PANI DOMU
10/2011 lub 11/2011 lub 12/2011 lub 13/2011- (nr 10/2011 na rynku od 16 maja do 30 maja 2011, nr 11/2011 na rynku od 30 maja do 13 czerwca 2011, nr 12/2011 na rynku od 13 czerwca do 27 czerwca 2011, nr 13/2011 na rynku od 27 czerwca do11 lipca 2011)
PRZYJACIÓŁKA
reklama akcji
10/2011 lub 11/2011 lub 12/2011 lub 13/2011-(nr 10/2011 na rynku od 12 maja do 26 maja 2011, nr 11/2011 na rynku od 26 maja do 09 czerwca 2011, nr 12/2011 na rynku od 9 czerwca do 22 czerwca 2011, nr 13/2011 na rynku od 22 czerwca do 07 lipca 2011)
VITA
reklama akcji
6/2011 (na rynku od 26 maja do 22 czerwca 2011)

2.2. Konkurs będzie trwał w dniach od 15 maja do 30 listopada 2011 r.
2.3 Laureaci konkursu zostaną poinformowani o wygranej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres, który podali w formularzu zgłoszeniowym na stronie HYPERLINK "http://www.akcja.babyonline.pl" www.akcja.babyonline.pl według następującego harmonogramu:

wygrani
data poinformowania laureatów
Maj- I i II pula
600 osób
do 13 maja I- pula 300 nazwisk i do 31 maja II -pula 300 nazwisk
czerwiec
280 osób
do 30 czerwca
lipiec
280 osób
do 29 lipca
sierpień
280 osób
do 31 sierpnia
wrzesień
280 osób
do 30 września
październik
280 osób
do 31 października

3. ZASADY PROWADZENIA KONKURSU:

Organizator zamieści w ogłoszeniu o Konkursie, o którym mowa w pkt 2.1 powyżej, informacje o nagrodach oraz ramach czasowych Konkursu a na stronie HYPERLINK "http://www.akcja.babyonline.pl" www.akcja.babyonline.pl zostaną zamieszczone zasady konkursu.
Uczestnicy Konkursu są identyfikowani przez Organizatora i Realizatora na podstawie zgłoszenia na stronie internetowej HYPERLINK "http://www.akcja.babyonline.pl" www.akcja.babyonline.pl, po wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Konkurs polegać będzie na wykonaniu zadania konkursowego opisanego w ogłoszeniu o Konkursie na stronie HYPERLINK "http://www.akcja.babyonline.pl" www.akcja.babyonline.pl (poprzez udzielenie odpowiedzi na zadane tematy) i wypełnieniu formularza zgłoszeniowego tam zamieszczonego. Komisja Konkursowa wybierze najciekawszą/najbardziej pomysłową/najbardziej oryginalną odpowiedź na zadany temat. Nie ma znaczenia kolejność zgłoszeń.
Laureatami Konkursu w liczbie 2000 (w okresie od 15 maja do 30 listopada 2011) zostaną osoby, których odpowiedzi na pytania zadane na stronie HYPERLINK "http://www.akcja.babyonline.pl" www.akcja.babyonline.pl zostaną uznane przez Komisję Konkursową za najciekawsze/najbardziej pomysłowe/najbardziej oryginalne. Nagroda zostanie przyznana po spełnieniu warunków określonych w niniejszym Regulaminie w tym warunku, o którym mowa w pkt 4.3 poniżej, jeśli dotyczy.
Jedna osoba może wziąć udział w Konkursie tj. udzielić odpowiedzi na zadane tematy, dowolną ilość razy, jednak może wygrać tylko jedną nagrodę, niezależnie od ilości rejestracji na stronie konkursowej HYPERLINK "http://www.akcja.babyonline.pl" www.akcja.babyonline.pl. Laureaci będą identyfikowani za pomocą adresu e-mail, telefonu komórkowego lub stacjonarnego, imienia, nazwiska, wieku dziecka i numer pesel dziecka jak i adresu zamieszkania.. Laureatami Konkursu nie mogą być jednocześnie krewni i powinowaci do drugiego stopnia powinowactwa ani inne osoby zameldowane pod tym samym adresem lub przebywający pod tym samym adresem. W sytuacji, gdy laureatami Konkursu zostaną ww. osoby, nagrodę otrzyma tylko laureat, którego zgłoszenie do Konkursu zostało poprawnie wypełnione tj. Laureat odpowiedział na pytania i poprawnie się zarejestrował, natomiast nagroda dla drugiego uczestnika przechodzi na rzecz Organizatora.
Przystąpienie do Konkursu, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu jest równoznaczne ze złożeniem przez uczestnika oświadczenia w przedmiocie akceptacji niniejszego Regulaminu.
Organizator oświadcza, że dane osobowe uczestnika w zakresie: imię i nazwisko, numer telefonu komórkowego lub stacjonarnego lub odpowiednio adres zamieszkania, adres e-mail, imię i nazwisko dziecka, wiek dziecka, pesel dziecka będą przetwarzane przez Organizatora Konkursu z siedzibą w Warszawie przy ul. Wiejskiej 19 oraz partnerów konkursu: Nestle Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Szturmowej 2 i Luxmed Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 21C, w celu realizacji umowy przystąpienia do konkursu i jego prawidłowego przeprowadzenia lub marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Organizatora Konkursu oraz Partnerów. Gwarantujemy prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, jak również żądania zaprzestania przetwarzania danych. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Podanie danych jest dobrowolne.

4. PRZYZNAWANIE NAGRÓD:
Laureaci wyłonieni zostaną w wyniku realizacji procedury opisanej w punkcie 3 w terminie najpóźniej do:

wygrani
data poinformowania laureatów
Maj- I i II pula
600 osób
do 13 maja I- pula 300 nazwisk i do 31 maja II -pula 300 nazwisk
czerwiec
280 osób
do 30 czerwca
lipiec
280 osób
do 29 lipca
sierpień
280 osób
do 31 sierpnia
wrzesień
280 osób
do 30 września
październik
280 osób
do 31 października

Laureaci powiadomieni zostaną o wygranej mailowo na adres podany przez laureatów w formularzu zgłoszeniowym na stronie HYPERLINK "http://www.akcja.babyonline.pl" www.akcja.babyonline.pl wg harmonogramu zamieszczonego w pkt 4.1 powyżej oraz jednocześnie zostaną poproszeni o skontaktowanie się z numerem z Luxmedem za pośrednictwem infolini nr 801 80 08 08 lub 22 33 22 888 w celu odebrania nagrody tj., zapisania się na bezpłatną wizytę pediatryczną. W przypadku powiadomienia o wygranej drogą mailową, laureat powinien odesłać maila zwrotnego z z potwierdzeniem przyjęcia nagrody w terminie 48 godzin od dnia jego otrzymania. W przypadku nie przekazania przez laureata potwierdzenia odbioru nagrody, prawo do otrzymania nagrody wygasa. Organizator jest uprawniony do przeznaczenia nagrody dla kolejnego laureata wyłonionego zgodnie z niniejszym Regulaminem.
Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych laureat Konkursu obciążony zostanie podatkiem dochodowym z tytułu wygranej o wartości przekraczającej kwotę 760,00 zł (siedemset sześćdziesiąt złotych), w wysokości 10% wartości nagrody, którego uiszczenie Organizatorowi w terminie 14 dni od dnia powiadomienia przez Organizatora o wygranej, jest warunkiem koniecznym dla otrzymania nagrody..- to chyba nie musi być, bo wizyta to około 120 – 140 zł!!!!! To pytanie do Iwony R
Laureat musi wykorzystać bezpłatną wizytę pediatryczną w przeciągu 60 dni od daty powiadomienia o jej wygranej wysłanej przez Organizatora. W przypadku niw wykorzystania wizyty (nie zapisania się na bezpłatna wizytę w wyżej określony czasie) prawo do skorzystania z nagrody wygasa.
W przypadku nie podjęcia przez laureata nagrody (tj. zapisania na bezpłatną wizytę pediatryczną w jednej z palcówek Luxmed biorącej udział w konkursie – wymienionych w załączniku nr 2 niniejszego regulaminu) w terminie 14 dni od dnia postawienia jej do dyspozycji laureata, prawo do nagrody wygasa.
Organizator zastrzega, że nagrody nie podlegają zamianie na ich równowartość pieniężną.
Laureat ma prawo do jednokrotnej zmiany terminu bezpłatnej wizyty pediatrycznej bez podawania przyczyny z zastrzeżeniem, że nastąpi to na 24 godziny przed planowaną wczesniej wizytą. Wizyta przeoczona musi być jedna zrealizowana nie później niż w przeciągu 1 miesiąca od jej odwołania.
W odniesieniu do nagród o charakterze uprawnienia do otrzymania świadczenia (np. kupon na realizację usługi, zabiegu, zaproszenie itp.), Laureaci nie są uprawnieni do odstąpienia lub zbycia nagrody osobom trzecim. W przypadku odstąpienia lub zbycia takiej nagrody osobie trzeciej:
a) Organizator nie gwarantuje możliwości realizacji nagrody przez takie osoby trzecie oraz
b) Organizator zastrzega sobie prawo do żądania zwrotu nagrody.

5. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu uczestnicy powinni zgłaszać w formie pisemnej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia poinformowania laureatów Konkursu o wygranej, tj. według poniższego harmonogramu

data poinformowania laureatów
Maj- I i II pula
do 13 maja I- pula 300 nazwisk i do 31 maja II -pula 300 nazwisk
czerwiec
do 30 czerwca
lipiec
do 29 lipca
sierpień
do 31 sierpnia
wrzesień
do 30 września
październik
do 31 października

(na adres Organizatora: „Edipresse Polska” S.A., 00-480 Warszawa, ul. Wiejska 19 z dopiskiem o treści: Reklamacja – Konkurs „Kocham, chronię, badam.”
Reklamacje należy wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Decyduje data stempla pocztowego.
Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres i numer telefonu, jak również dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
Reklamacje zgłoszone po upływie terminu wskazanego w pkt 5.1 nie będą rozpatrywane.
Reklamacje rozpatrywane będą przez Komisję Reklamacyjną (dalej zwaną: „Komisją") powołaną przez Organizatora.
Komisja rozpatrywać będzie reklamacje uczestników na podstawie niniejszego Regulaminu.
Komisja rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Osoba zgłaszająca reklamację otrzyma decyzję Komisji na piśmie na adres podany przez uczestnika.
Decyzja Komisji w przedmiocie rozpatrzenia reklamacji jest ostateczna.

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
6.1. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za:
zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej,
nie doręczenie Uczestnikowi nagrody spowodowane nie podaniem przez Uczestnika danych adresowych lub błędnym ich podaniem.
świadczone przez Pocztę Polską i firmy kurierskie usługi pocztowe.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skuteczność technicznych realizacji połączeń internetowych, telefonicznych. Zgłoszenia do Konkursu nieczytelne lub zawierające niemożliwe do weryfikacji dane są nieważne i zostaną wykluczone z Konkursu.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.

Reklama

.................................... …………………
Organizator Realizator

Reklama
Reklama
Reklama