Reklama

Odwiedzinom Mikołaja w Łodzi towarzyszyło wiele dodatkowych konkursów, m.in. w rodzinnym strojeniu choinek, szukaniu magicznych gwiazdek w choinkowym lesie oraz klejeniu najdłuższego łańcucha.

Reklama

Nagrody do konkursów ufundowali: MiniMini+, TeleToON+ , Blizejprzedszkola.pl i Familie.pl. Fundatorem kącika plastycznego było Bambino.

Podczas konkursu partnerskiego organizowanego przez Crispy Natural dzieci z zamkniętymi oczami odgadywały smaki chrupiących przysmaków. O godz. 17.00 na scenie zaprezentowali się laureaci plebiscytu Naszego Miasta na najlepsze ubranie świąteczne i odebrali swoje paczki z rąk Mikołaja. Mikołaj wyruszył w trasę do kolejnych miast.

Sponsorem Głównym akcji jest sklep internetowy Agito.pl. Partnerami wspierającymi akcję są Gillette, Oral-B, OldSpice, Microsoft, Lenovo, Logitech, Philips, Olay.

Akcję wspiera Grupa Hoteli WAM - Royal Kraków, Neptun Gdynia, Ikar Poznań.

Partnerem Medialnym akcji jest serwis internetowy i gazeta Nasze Miasto.

Reklama

Patronami Medialnymi akcji są: Blizejprzedszkola.pl, Czaszdziecmi.pl, Tatapad.pl, Kobietaidieta.pl, MiniMini+, TeleToON+Familie.pl, Polki.pl, babyonline.pl, miesięcznik Gaga, gogaga.pl, Miasto Dzieci, Radiobajka.

Reklama
Reklama
Reklama