konkurs Gerbera
fot. AdobeStock

Twój maluszek może stać się bobasem Gerbera- zgłoś się do konkursu!

To niepowtarzalna okazja, aby buźkę twojego dziecka mógł zobaczyć cały świat - firma Gerber ogłosiła konkurs #GerberPhotoSearch2018 na swojego ambasadora bobasa. Trzeba spełnić tylko jedno kryterium.
Agnieszka Majchrzak
konkurs Gerbera
fot. AdobeStock
Firma Gerber rozpoczęła akcję poszukiwania dziecka, które stanie się ambasadorem marki, pojawiającym się na kanałach social media firmy przez najbliższy rok.

#GerberPhotoSearch2018

Każdy może zgłosić dziecko do konkursu. Wystarczy, że opublikujesz jego zdjęcie na Instagramie i oznaczysz je #GerberPhotoSearch2018. Mały ambasador Gerbera może mieć maksymalnie 4 latka.
Bobas Gerbera będzie pojawiał się na kanałach social media marki przez najbliższy rok, a jego rodzina dostanie 50 tys. $, co w przeliczeniu na polskie złotówki wynosi ponad 187 tysięcy złotych.
Redakcja poleca: Jak powstaje zdjęcie na okładkę "Mamo, To Ja"
Jak powstaje zdjęcie na okładkę "Mamo, To Ja"

Trzeba mieć to „coś”

Pewnie nie ma rodzica, który by nie był zakochany w swoim maluszku po uszy i nie uważał, że jego bobas jest najpiękniejszy. I w tym sensie każdy maluch zasługuje na to, aby być zwycięzcą konkursu. Gerber nie zdradził, jakie kryteria będzie brał pod uwagę, ale z pewnością maluch musi mieć w sobie to „coś”, co przyciągnie uwagę internautów na całym świecie.
  [content:1_4621,0_26087,1_3051,2_1296:PsychologicalTest]

W tym roku twarzyczką Gerbera jest 18-miesięczny Lucas Warren z Dalton z USA - pierwszy w historii marki ambasador z zespołem Downa. Gerber wybierając go, chciał pokazać, że jego produkty są dedykowane wszystkim dzieciom, bez wyjątków. Maluch zachwycił wszystkich swoim niesamowitym, pełnym radości uśmiechem.

"Ujmujący uśmiech chłopca i radosna ekspresja podbiły nasze serca. Wszyscy jesteśmy zachwyceni, że to właśnie on wygrał" – tak w komunikacie prasowym uzasadnił wybór jury Bill Partyka, prezes i dyrektor generalny Gerber.

Mały Lucas pokonał 140 tys. konkurentów i jego twarz pojawia się w kampaniach reklamowych i na słoiczkach z jedzeniem tej marki. Warto pamiętać, że jeden z bobasów firmujących produkty Gerbera przeszedł do historii, jako ikona pop kultury. Buzia małej Anna Turner Cook, stała się logo-ikoną marki Gerber w 1928 roku i jednym z najbardziej rozpoznawanych dzieci na świecie.
 

Od 2010 roku Gerber organizuje plebiscyt, w ramach którego mały zwycięzca ma szansę przez rok widnieć na słoiczkach. Z pewnością wielu rodziców chciałoby takiej kariery dla swojego maluszka. Tak więc pojawiła się niepowtarzalna okazja!

Czy chciałybyście, aby Wasze dziecko reklamowało produkty do jedzenia dla dzieci i niemowląt? Napiszcie swoje zdanie w komentarzach.

Zapraszamy do naszej internetowej szkoły rodzenia: 

 

Źródło: ofeminin

Zobacz też:
Oceń artykuł

Ocena 5 na 1 głos

Zobacz także

Popularne tematy