Agnieszka Kaczorowska, która przebywa obecnie na wakacjach na Malediwach, regularnie pokazuje kulisy swojego luksusowego wypoczynku. Dlatego też zaprezentowanie nowej kolekcji ubranek z Pepco było dla części jej fanek zaskoczeniem.
Agnieszka Kaczorowska ubiera Emilkę w Pepco
„W sieci sklepów @pepcopl znajdziecie wyjątkową kolekcję - Organic Cotton z certyfikatem GOTS. My już mamy zestawy dla Emiśki - z organicznej bawełny, idealne na kolejne przygody!” – napisała pod zdjęciem tancerka i aktorka.
Wiele z fanek ucieszyło się, że mają te same ubranka, co córeczka Kaczorowskiej. Jedna z nich skomentowała nawet: „Miło mnie Pani zaskoczyła Pepco, ja bardzo lubię ich ubranka z tej serii”. Agnieszka udowodniła więc, że nie czuje potrzeby strojenia córeczki w drogie stroje i każda mama może się z nią łatwo utożsamić.
Niektóre jednak nie były aż tak zachwycone i zaczęły krytykować markę reklamowaną przez Kaczorowską.
„Pepco to wiocha!” – napisała jedna z nich.
Znaczna większość fanek zadeklarowała jednak, że również często ubierają dzieci w tym sklepie.
Źródło: Instagram
Zobacz też: