Wzruszająca kampania na Dzień Dziecka
fot. Facebook/Piotr i Paweł – strona oficjalna

Niedaleko pada jabłko od jabłoni... Ta kampania to prawdziwy wyciskacz łez!

Znana sieć delikatesów przeprowadziła eksperyment: poprosiła dzieci o samodzielne zrobienie zakupów. Wyniki akcji są niezwykle wzruszające, zobaczcie sami!
Hanna Szczesiak
Wzruszająca kampania na Dzień Dziecka
fot. Facebook/Piotr i Paweł – strona oficjalna
Reklama sieci delikatesów Piotr i Paweł podbiła serca tysięcy mam! Z okazji Dnia Dziecka sieć przeprowadziła badanie wśród klientów. Rodzice i dzieci zamienili się rolami – dzieci samodzielnie robiły zakupy, a rodzice podglądali, jak ich latorośle się zachowują, wkładając kolejne produkty do koszyka... Zobaczcie sami!

Kampania z okazji Dnia Dziecka


 
Reklama delikatesów, niezależnie od tego, jak bardzo wyreżyserowana, zwraca uwagę na jedną, bardzo ważną rzecz, o której często zapominamy: dzieci uczą się od rodziców i ich naśladują.
Redakcja poleca: Jak reagować na histerię dziecka [WIDEO]
Wielu rodziców, których dziecko robi sceny w miejscach publicznych, zastanawia się, jak reagować na histerię dziecka. W takiej sytuacji nie warto zwracać uwagi na reakcję i krytyczne uwagi otoczenia. Najważniejsze jest zapewnienie maluchowi bezpieczeństwa. Na rozmowę przyjdzie czas, gdy dziecko się uspokoi.

"To, jakie są nasze dzieci, zależy od nas..."

Przeczytajcie kilka komentarzy, które pojawiły się na profilu sieci po opublikowaniu reklamy. Większość mam nie kryje wzruszenia!
  • Dziewczynka w bluzce z myszką Miki i chłopiec w bluzce w paski, cudowne dzieciaczki. Przecudowne i kochane, będą dobrymi ludźmi... Brawo dla rodziców. O reszcie wolę się nie wypowiadać, bo wstyd, wstyd i jeszcze raz WSTYD. Niestety, to jakie są nasze dzieci w dużej mierze zależy od nas, rodziców.
  • Chłopczyk w bluzeczce w paski i dziewczyna z myszką Miki, są cudowne. Widać, że rodzice poświęcają im czas i uwagę i nie patrzą przez pryzmat kariery. Na pewno za kilka lat będą cudownymi ludźmi. Rozkleiłam się.
  • Również mi się cała akcja bardzo spodobała. I w sumie wszystkie dzieciaki były fajne. To, że robiły zakupy głównie dla siebie, to pewnie dlatego, że tak zrozumiały akcję: "z okazji Dnia Dziecka kup coś sobie". Poczuły się szalenie ważne, więc zaczęły przerysowywać/odgrywać role swoich rodziców i to karykaturalnie.
  • Chłopiec w paski i jego siostra wspaniali. Wzruszyłam się strasznie. Ogromne brawa dla rodziców, aż mi łezka poleciała.
Co wy myślicie o tej reklamie? Podoba wam się jej przesłanie? Jak myślicie, co kupiłyby wasze dzieci, gdyby wzięły udział w takim teście? Czekamy na wasze komentarze!

Zobacz także: Tak wygląda wychowanie dziecka, przyzna to każda mama!

Źródło: Facebook/Piotr i Paweł – strona oficjalna
Oceń artykuł

Ocena 5 na 1 głos

Zobacz także

Popularne tematy