Kalendarz odchudzania mamy
Motywacja dla mamy:
Ćwicz i odżywiaj się zdrowo

8Dzień

8 dzień odchudzania
Trik Fit na 8 dzień odchudzania

Trik Fit


Pamiętaj, by trening rozpocząć najwcześniej po około 1,5 godziny od spożycia posiłku. Jeśli jednak był on bardzo obfity, to czas ten należy wydłużyć do 2 godzin.

Rada eksperta na 8 dzień odchudzania

Porady

dr Barbara Jerschina - lekarz internista, autorka porgramu "Pożegnanie z Nadwagą" prowadzonego w Centrach Medycznych LUX MED

Wybieraj pokarmy bogate w błonnik
Wśród wielu korzystnych działań błonnika można wymienić, m.in.: poprawę perystaltyki jelit, zapobieganie zaparciom, zwiększanie wydzielania soków trawiennych, powodowanie uczucia sytości oraz zmniejszanie wchłaniania niekorzystnych cukrów i tłuszczów. W swoich posiłkach uwzględniaj zatem: płatki owsiane, otręby, jęczmień, produkty pełnoziarniste (brązowy ryż, kasza gryczana, chleb żytni etc.), warzywa, takie jak: marchew, brokuły, papryka, buraki oraz owoce świeże (maliny, truskawki, jabłka, porzeczki) i suszone.

Redakcja poleca:

Popularne tematy