GRY

Pomóż dzieciom z najbiedniejszych rodzin podczas codziennych zakupów

Procter & Gamble, Carrefour Polska i Polski Czerwony Krzyż ponownie połączyły siły, by poprawić sytuację życiową dzieci z najuboższych rodzin w Polsce.

Zakupy
fot. AdobeStock
Właśnie ruszyła kolejna edycja akcji "Mała pomoc, wielka radość". Teraz kupując w sklepach Carrefour marki Procter & Gamble, jak m.in. Pampers, Fairy czy Gillette, możesz wesprzeć podopiecznych PCK. Akcja potrwa do 30 kwietnia.

Nie każdego rodzica na to stać

Czyste i pachnące ubrania, zadbany wygląd, czy wygodne miejsce do nauki i zabawy, wpływają nie tylko na samopoczucie dziecka, ale i na jego prawidłowy rozwój, w tym również pewność siebie. Niestety nie wszystkie dzieci mają zaspokojone te podstawowe potrzeby. Negatywne skutki najbardziej odczuwają dzieci z najuboższych rodzin. – Dzieci, które żyją w niedostatku zagrożone są wykluczeniem społecznym. Dlatego zapewnienie im godnych warunków życia jest tak istotne dla ich prawidłowego rozwoju. W przeciwnym razie są narażone na brak poczucia akceptacji, które jest jedną z ważniejszych potrzeb życiowych dzieci – zaznacza psycholog dziecięca, Dorota Maciejec.

Zobacz także: Kiedy sklepy będą zamknięte? [KALENDARZ 2018]
Redakcja poleca: Relacja z warsztatów „Mamo, to ja” – zapraszamy na kolejną edycję! [WIDEO]
Za nami kolejne spotkania w ramach bezpłatnych warsztatów organizowanych przez magazyn i portal „Mamo, to ja”. Oj, dużo się działo! Byli eksperci, pytania, odpowiedzi i gorące dyskusje o żywieniu dzieci, szczepieniach czy homeopatii. Zresztą... posłuchajcie i zobaczcie sami!

Rób zakupy i pomagaj

Wszyscy klienci sklepów Carrefour, którzy do 30 kwietnia zakupią produkty P&G, takie jak pieluszki i chusteczki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów (Head&Shoulders, Pantene i Aussie), produkty do pielęgnacji tkanin i domu (Ariel, Vizir, Lenor, Fairy, AmbiPur), produkty do higieny intymnej (Always, Naturella, Discreet), produkty do higieny jamy ustnej (Oral-B i Blend-a-Med) oraz produkty Gillette, Gillette Venus i Old Spice, mogą przyczynić się do poprawy życia najmłodszych i najbardziej potrzebujących podopiecznych PCK. – Dzięki akcji "Mała pomoc, wielka radość" każdy z nas może sprawić, by podstawowe produkty do pielęgnacji, higieny i czystości, a także inne niezbędne do codziennego życia przedmioty, wspierały zdrowy rozwój dzieci z najuboższych rodzin – mówi Justyna Rymkiewicz z firmy Procter & Gamble. – Dzięki tej akcji, oferujemy klientom hiper- i supermarketów Carrefour możliwość wspierania dzieci w potrzebie podczas codziennych zakupów.

To druga odsłona akcji "Mała pomoc, wielka radość". Po pierwszej edycji, udało się pomóc 1500 rodzinom z całej Polski, które otrzymały zestawy produktów niezbędnych do pielęgnacji, higieny i czystości, takich jak: pieluszki Pampers, szampony Head & Shoulders, pasty do zębów Blend-a-Med, płyny do prania Ariel czy płyny do zmywania Fairy. Dzięki środkom zebranym podczas pierwszej odsłony akcji ponad 500 rodzin otrzymało 700 wyprawek, w których znalazły się takie artykuły jak pościel, koce, poduszki, itp., ale też wyposażenia do pokojów dzieci, pomoce szkolne i edukacyjne, ubrania czy buty. - Po pierwszej odsłonie akcji, obserwujemy, że nasi klienci chętnie włączają się w kampanie społeczne, które niosą pomoc najbardziej potrzebującym – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

W ramach akcji, 1% ze sprzedaży produktów P&G w sklepach Carrefour w całej Polsce do 30.04.2018r. zostanie przekazany odpowiednim oddziałom Polskiego Czerwonego Krzyża, aby wesprzeć najuboższe rodziny, podopiecznych PCK. Ponadto, rodziny otrzymają zestawy produktów do higieny i pielęgnacji.

Weźmiecie udział w tej akcji? Napiszcie w komentarzach.

Źródło: mat. prasowe

Zobacz także:
Doładuj
Przeładuj

Popularne tematy

To Cię zainteresuje

Narzędzia dla mam

Więcej

O tym się mówi

Rozwiąż quiz!