Reklama

Komitet Ochrony Praw Dziecka w tym roku obchodzi 35-lecie działalności. W tym ważnym roku, dołączył do akcji organizowanej przez Agencję STRYCH i Stowarzyszenie Działań Niekonwencjonalnych, rozpoczynając akcję "Moja kolorowanka – moje prawa".

Reklama

Co, gdzie, kiedy ?

Akcja będzie miała miejsce na terenie 5 miast w Polsce (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Gdańsk), a ma na celu zarówno edukację dotyczącą praw dziecka, jak i zebranie środków na działalność KOPD. Trwać będzie od kwietnia do września.
Ambasadorem akcji został Adam Zdrójkowski – aktor znany z serialu "Rodzinka.pl".

Co będzie się działo ?

W kwietniu został ogłoszony konkurs plastyczny “Moja Kolorowanka – Moje Prawa" wśród dzieci uczęszczających do placówek przedszkolnych w wyżej wymienionych miastach. Informacja wraz z instrukcją konkursową dotarła do placówek 15 kwietnia. Dzieci rysują same kontury techniką ECO. Z najciekawszych prac (około 100 sztuk), jakie spłyną do organizatorów : Agencji STRYCH POLSKA i KOPD, stworzona zostanie książeczka - kolorowanka.

“Moja Kolorowanka" będzie następnie rozprowadzana jako cegiełka za 10 zł. Każdy będzie mógł ją zakupić, a dochód przeznaczony zostanie na wsparcie podopiecznych Komitetu Ochrony Praw Dziecka.

Akcja ma charakter społeczny angażujący wiele instytucji i wiele osób; dzieci, ich rodziców, opiekunów, wychowawców, pracowników przedszkoli i firmy. Każdy może się przyczynić się do wspólnego sukcesu!

Moja kolorowanka do tej pory

Jest to już druga edycja akcji : Inicjatorem akcji jest siedleckie Stowarzyszenie Działań Niekonwencjonalnych i Agencja Reklamy STRYCH POLSKA. Wcześniejsze edycje Kolorowanki miały miejsce w Siedlcach i Warszawie. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem placówek, zaangażowaniem dzieci i ich rodziców. Zebrane pieniądze przeznaczone zostały na prezent świąteczny dla dzieci z Domu Dziecka w Siedlcach (edycja siedlecka), oraz dopiero zostaną na potrzebujące dzieci z placówek warszawskich (edycja warszawska).

We współpracę z Komitetem zaangażował się cały zespół Agencji, złożony z grafików, informatyków oraz Stowarzyszenie Działań Niekonwencjonalnych wraz z wolontariuszami. Drukiem i przygotowaniem materiałów zajmie się Agencją Reklamy STRYCH POLSKA.

Reklama

Cel akcji:

Akcja ma na celu zebranie środków finansowych na wsparcie podopiecznych Komitetu, poprzez dotarcie z informacją o Mojej Kolorowance - Moje prawa, do blisko 400 000 dzieci, 800 000 rodziców oraz pracowników ponad 2000 placówek przedszkolnych. Planowane jest także zaangażowanie mediów i tytułów parentingowych.

Reklama
Reklama
Reklama