GRY
 
 

Przykładowy jadłospis na pierwszy trymestr ciąży

Pierwszy trymestr ciąży bywa bardzo trudny. Kobieta ma mdłości, jest zmęczona, często nie ma ochoty na jedzenie. Nie zmuszaj się do jedzenia rzeczy, na które nie masz ochoty. Przeczytaj, jakie są nasze propozycje na zdrowe potrawy w pierwszym trymestrze ciąży!

co jeść w ciąży
fot. fotolia.com
Oto garść propozycji na zdrowe potrawy w pierwszym trymestrze ciąży. Podpowiemy co zrobić, by dieta była urozmaicona, a jedzenie świeże.

I trymestr

Śniadanie: miseczka mieszanki płatków owsianych z orzechowo-owocowym muesli zalanych mlekiem, szklanka soku ze świeżych owoców.

Drugie śniadanie: kromka ciemnego pieczywa z masłem i pastą twarogową ze świeżymi warzywami.

Obiad: czysty barszcz czerwony, ryż z lekko podduszonymi warzywami i kurczakiem, surówka z białej kapusty, kompot z suszonych śliwek.

Podwieczorek: jogurt naturalny z owocami, sucharek.

Kolacja: kromka chrupkiego pieczywa z plasterkiem żółtego sera i sałatą, papryką lub pomidorem i natką pietruszki.

Czytaj też: co jeść w czasie ciąży
Redakcja poleca: Monika Mrozowska o diecie dla kobiet w ciąży
Monika Mrozowska radzi, co powinna jeść przyszła mama, aby jej dieta była zróżnicowana i bogata w niezbędne w witaminy i składniki odżywcze.
Doładuj
Przeładuj

Popularne tematy

To Cię zainteresuje

Narzędzia dla mam

Więcej

Jak leczyć się w ciąży

Przygotowania do porodu