GRY
 
 

Przykładowy jadłospis na trzeci trymestr ciąży

Trzeci trymestr ciąży bywa męczący. Kobieta jest już znużona, jest jej ciężko i nie ma siły na gotowanie. Podpowiadamy, jak przygotować proste, zdrowe potrawy na trzeci trymestr ciąży.

dieta w trzecim trymestrze
fot. fotolia.com
Nie zmuszaj się do jedzenia tego, na co nie masz ochoty. Najważniejsze, by dieta była urozmaicona, a jedzenie świeże. Czytaj jakie przepisy proponujemy poniżej:

III trymestr 

Śniadanie: 2 kromki lekko czerstwego pieczywa z masłem i pastą twarogową, sałata z rzodkiewką i szczypiorkiem lub natką, mleko.

Drugie śniadanie: Sałatka owocowa (owoce egzotyczne, jabłko i winogrona) z ryżem, doprawiona do smaku ziołami.

Obiad: Zupa jarzynowa (bez pora), schab pieczony ze śliwką, pieczone ziemniaki, marchewka gotowana. Kompot lub sok.

Podwieczorek: Talerzyk deserowy fasolki szparagowej lub brukselki z wody.

Kolacja: Kromka ciemnego pieczywa z wędliną lub domową pastą rybną. Kubek kakao.

Czytaj także: co jeść w ciąży, by dziecko było mądre
Redakcja poleca: Monika Mrozowska o diecie dla kobiet w ciąży
Monika Mrozowska radzi, co powinna jeść przyszła mama, aby jej dieta była zróżnicowana i bogata w niezbędne w witaminy i składniki odżywcze.
Doładuj
Przeładuj