Młoda mama Kelly Diane Howland opisała na Facebooku sytuację, której doświadczyła podczas zakupów ze swoją nowo narodzoną córeczką.

Reklama

"Moje ciało musi być szanowane!"

"Byłam w sklepie z moimi malutkim dzieckiem. Jestem świeżo upieczoną mamą. Podeszła do mnie jakaś kobieta, zaczęła pytać o małą. Ile ma tygodni, ile waży. Później zadała TO pytanie. Czy znam program odchudzający It Works" – napisała Kelly. "Nie jestem zła, że ta firma istnieje. Nie jestem nawet zła na tę kobietę. [...] Nie udawajmy jednak, że podeszła akurat do mnie przez przypadek" – dodała Kelly i wyjaśniła, dlaczego zabolało ją to, że akurat ona dostała ulotkę o odchudzaniu.

"Proszę, czy możemy nie wywierać presji, nie mieć wygórowanych oczekiwań i tym samym nie pogłębiać niepewności, jakiej doświadczają młode mamy, które oswajają się ze swoimi zmieniającymi się ciałami i macierzyństwem? Czy zamiast opierać się na nieistniejących ideałach, nie możemy tego powstrzymać i zamiast tego zacząć chwalić się nawzajem za bycie tak niezwykłymi istotami, które dają życie? Czy nie możemy dać sobie nawzajem akceptacji i docenienia tego, czego doświadczyłyśmy, czy nie możemy zobaczyć, że zmiany w naszych ciałach to tylko dowód na to, co może osiągnąć nasza płeć? Moje ciało nie musi być owijane, uciskane, zmieniane. Musi być chwalone i szanowane za to niesamowite życie, które powołało na świat. TO jest piękno i TO jest to, czego potrzebuje" – napisała na Facebooku Kelly. Do apelu dołączyła zdjęcie, na którym stoi ze swoim nowo narodzonym maleństwem i trzyma w ręku ulotkę odchudzających kosmetyków.

Zgadzamy się z Kelly – po porodzie młode mamy powinny myśleć o tym, jak zapewnić swojemu nowo narodzonemu dziecku wszystko to, czego potrzebuje. Ciało, które wydało na świat nowe życie, powinno być chwalone i doceniane, nie oceniane i krytykowane!

Zobacz także

Czy słyszałyście kiedyś negatywne komentarze dotyczące tego, jak wyglądacie po urodzeniu dziecka?

Zobacz także: Takiego zdjęcia po porodzie nie pokazała jeszcze żadna kobieta!

Reklama

Źródło: Facebook

Reklama
Reklama
Reklama