Programy lojalnościowe dla dzieci
Chyba każdy słyszał już o tej formie, którą firmy stosują wobec swoich klientów. Oczywiście jest to ukłon w stronę stałych konsumentów, ale również forma zachęcenia do kupna produktu tych, którzy jeszcze się wahają. Nowością jest skierowanie tego typu programów do najmłodszych.
- Wiemy od naszych dorosłych gości, że często to właśnie ich pociechy proszą, aby pojechać do Hotelu Ossa. Wielu naszych klientów, którzy przyjeżdżają do naszych hoteli z rodzinami to właśnie dzieci. Niektóre z nich pojawiają się w Hotelu kilka razy w roku, przyjeżdżają na długie weekendy, czy tygodniowe wakacje, bawią się w teatr lub przejmuję władzę w hotelu. Tak więc widzimy jak dorastają, znamy je a one nas więc można śmiało powiedzieć, że czują się u nas jak w domu. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć specjalnie dla niech ofertę Trip Kids Zone – mówi Małgorzata Chechlińska, Prezes Grupy Trip.
Grupa Trip, do której należą cztery Hotele m.in. Ossa Congress & Spa pod Warszawą oraz Belvedere w Zakopanem stworzyła ofertę specjalnie dla gości w wieku 4-12 lat, program Trip Kids Zone. Każdy mały gość Hotelu należącego do Grupy Trip dostanie imienną kartę, która upoważnia do otrzymania naklejek z hologramem podczas przynajmniej dwudobowego pobytu w Hotelu. Po zebraniu 6 naklejek, najmłodszy gość będzie miał prawo do bezpłatnego dwudobowego pobytu w dowolnym Hotelu Grupy Trip.