Akcja „Mama idzie na kawę” ruszyła 15 maja i potrwa przez miesiąc, do 15 czerwca 2014. Udział w niej bierze kilkadziesiąt niesieciowych kawiarni i niezależnych firm, często stworzonych przez młodych rodziców, takich jak np. mokotowska kawiarnia „Kubek w kubek”, której właścicielki są jednocześnie współorganizatorkami kampanii. Jedna z nich, Joanna Onoszko, mówi o akcji:
– Zachęcamy młode mamy do wyjścia z domu, zaczerpnięcia oddechu, poszukania inspiracji. Uważamy, że każda mama zasługuje na chwilę dla siebie. Beztroską rozmowę, oderwanie się od codzienności, wyjście na dobrą kawę i przyjemność zakupów. Uruchamiamy akcję społeczną, by pokazać mamom, że warto nie rezygnować ze swojego stylu życia, lecz szukać inspiracji do dalszego rozwoju, bez zamykania się w kokonie macierzyństwa.

Reklama

W ramach akcji „Mama idzie na kawę” od 15 maja do 15 czerwca kawiarnie wspierające projekt będą serwować każdej mamie (oraz tacie!) z dzieckiem do lat 10 oraz każdej kobiecie w ciąży kawę z 50% rabatem. Do tego rodzice otrzymają katalog z kuponami rabatowymi, w którym niezależne, polskie marki modowe, designerskie i dziecięce, oferują swoje produkty z 10-20% rabatem.

Reklama

Akcję wspiera fundacja MaMa. Listę miejsc biorących udział w akcji znajdziecie na www.mamaidzienakawe.pl

Reklama
Reklama
Reklama