Piękna czy przeciętna? Jaka jesteś?

Firma Dove znana jest ze swych wspierających kobiecą samoocenę kampanii. Tym razem sprawdziła, jak my kobiety niezależnie od pochodzenia nie wierzymy w to, że jesteśmy piękne!

Reklama

Czy akceptujemy same siebie?

Piękna czy przeciętna? Co się stanie, jeśli będziesz musiała dokonać wyboru?
Kobiety różnych narodowości postawiono przed wyborem drzwi, przez które przejadą. Nad jednymi widniał napis "piękna", a nad drugimi "przeciętna". Większość kobiet wybrała wejście "przeciętna". Myślę, że większość Polek wybrałaby również te drzwi. Ciężko uwierzyć, jak niską samoocenę mamy.

Zobacz też: Szczęśliwe kobiety to samolubne matki, czyli ile mogę zrobić dla samej siebie

Jestem zwykła – dlaczego?

Dlaczego nie postrzegamy siebie jako zjawiskowe, piękne? Przecież każda z nas jest wyjątkowa. Czy jest to kwestia wychowania? Tego, że w dzieciństwie nie utwierdzano nas we własnej atrakcyjności? A może jesteśmy na tyle "dobrze wychowane", że nie wypada nam myśleć o sobie w ten sposób?
Twórcy kampanii chcą udowodnić, że piękno jest kwestią wyboru i tylko od ciebie zależy, jakiego wyboru dokonasz. Uwierz w siebie! Pokochaj siebie! A potem zaszczep tę miłość do samej siebie własnej córce, by wybór drzwi "piękna" był dla niej oczywisty.

Zobacz także

Piękna czy przeciętna? Jaka jesteś? - napisz w komentarzu

Zobacz też: O co chodzi z - lubię na podłodze...

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama