Reklama

Rekrutacja do programu została przeprowadzona w październiku 2014 roku przez stronę internetową. Zgłosiło się aż 650 rodzin, które na co dzień borykają się z atopowym zapaleniem skóry.

Reklama

Wybór jury

Na podstawie wypełnionych ankiet jury, składające się z ekspertów w zakresie dermatologii i pediatrii oraz przedstawicieli mediów parentingowych, wybrało 50 rodzin, które otrzymają od marki zestaw produktów do pielęgnacji skóry atopowej LIPIKAR na cały rok. To wyjątkowa inicjatywa, która oprócz wymiaru edukacyjnego, przekłada się również na pomoc rodzinom, poprzez zapewnienie im rocznej gamy emolientów, które są podstawowym elementem pielęgnacji takiej skóry.
Prof. dr hab. n. med. Jacek Szepietowski - prezes Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego podczas spotkania powiedział: „Jesteśmy przekonani, że program pomaga dzieciom i ich rodzinom lepiej zrozumieć, czym jest AZS i pomoże w poprawie jakości ich życia”.

Strona o atopii

Dodatkowo, powstała interaktywna strona internetowa o atopii, która jest dostępna dla wszystkich. Zawiera kompleksowe informacje o tej przypadłości, a jej celem jest pomoc dzieciom i ich rodzinom lepiej zrozumieć chorobę skóry i poprawić stan ich zdrowia. Platforma ma polegać na wymianie doświadczeń i rozmowie z innymi pacjentami oraz na dzieleniu się wiedzą. Ponadto poprzez stronę, rodziny będą miały możliwość bezpośredniego kontaktu on-line z ekspertem marki.

Reklama

Wyróżnienie dla marki

W listopadzie, program otrzymał patronat Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, które doceniło społeczny charakter programu oraz zaangażowanie La Roche-Posay w pomoc dzieciom z AZS. To duże wyróżnienie dla marki i jej działań.

Reklama
Reklama
Reklama