Reklama
materiały prasowe

KIDS’ TIME to wystawa o charakterze B2B, która od kilku lat jest miejscem spotkań producentów i dystrybutorów wózków, fotelików, zabawek, tekstyliów i innych artykułów dziecięcych. Wydarzenie w ciągu zaledwie kilku lat zdominowało większość wydarzeń tego sektora w Europie. Jeśli jesteś przedsiębiorczą mamą i prowadzisz swój biznes albo myślisz o własnej działalności, nie może cię tam zabraknąć!

- W ubiegłym roku KIDS' TIME zgromadził ponad 320 firm z 10 krajów całego świata. W porównaniu do poprzedniej edycji lista wystawców była dłuższa o blisko 50%. Wydarzenie odwiedziło 4238 specjalistycznych zwiedzających z 33 krajów. Wszystko wskazuje na to, że nadchodząca wystawa pobije dotychczasowy rekord. Udział w KIDS’ TIME 2016 potwierdziło już przeszło 90% ubiegłorocznych firm - mówi menedżer projektu Aldona Matla.

Wielkie spotkanie ekspertów

Targi KIDS’ TIME to oprócz bogatej oferty produktowej, czas wielu merytorycznych spotkań. Co roku program wystawy uzupełniają spotkania z najlepszymi, światowymi specjalistami. Podczas ubiegłorocznej edycji swój wykład „Trendy w rodzicielstwie: 4 szanse biznesowe” miała dr Maria Costa z hiszpańskiego instytutu AIJU (European Institute of Children’s Products and Leisure). Gościem nadchodzących targów będzie między innymi Reyne Rice - ekspert branży zabawkarskiej, konsultantka i wybitny specjalista z ponad 30 letnim doświadczeniem w swojej dziedzinie. Amerykanka specjalizuje się w badaniach i analizach rynku artykułów dla dzieci. Na całym świecie prowadzi liczne konferencje, podczas których prezentuje najnowsze trendy oraz innowacje w branży dziecięcej. Z ogromnej wiedzy i doświadczenia Reyne Rice korzystają największe światowe koncerny.

KIDS’ TIME STAR

Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka w Kielcach nazywane są często „kreatorem rynkowych nowości”. To tutaj debiutują zarówno nowe marki, ale też poszczególne produkty. Dla nich, każdego roku organizowany jest specjalny konkurs, w którym nagradzane są innowacyjne produkty o najwyższej jakości. W tym roku rywalizacja przybrała nową nazwę, podkreślającą międzynarodowy charakter wydarzenia. Wybrane przez Komisję Konkursową produkty nagradzane będą tytułem i statuetką „KIDS’ TIME STAR”.

Zobacz także
materiały prasowe
Reklama

- Nasza nagroda dzięki niezależnej ocenie specjalistów jest potwierdzeniem wyjątkowości produktów. Zdecydowanie wpływa na wizerunek całej marki, pokazuje dbałość o wprowadzane na rynek produkty, ale też podkreśla rozwój firmy i jej innowacyjne podejście – dodaje menedżer projektu.

Reklama
Reklama
Reklama