Reklama

Beata Sadowska, Reni Jusis, Monika Mrozowska i inne znane mamy wraz z dietetykami, psychologami oraz partnerami zaproszonymi do projektu, będą wymieniać się swoimi osobistymi doświadczeniami, sprawdzonymi rozwiązaniami i wskazówkami ze społecznością Super MAM.
- To inicjatywa, dzięki której Limango, chce zaangażować się w życie codzienne mam, poznać ich potrzeby, pomóc w znalezieniu odpowiedzi na nurtujące pytania, przybliżyć narzędzia , a także pomóc w wyborze aplikacji, które pomogą im w codziennych obowiązkach- mówi Martin Solarski, CEO Limango Polska. -Zaprosiliśmy do projektu fachowców, którzy udzielą wszystkim uczestniczkom akcji darmowych konsultacji i porad, nawiązaliśmy współpracę z czołowymi serwisami parentingowymi, dzięki której zapewnimy mamom dostęp do wiedzy, której poszukują - kontynuuje Solarski.
Głównym kanałem komunikacji, który będzie łączył wszystkie mamy i wspierał w wymianie informacji, będzie magazyn Super MAM.

Reklama

Dzięki blokom tematycznym, na które podzielony zostanie cały projekt, specjalistyczne wsparcie obejmie każdy aspekt z życia mamy i dziecka, a rodzice dostaną niepowtarzalną okazję uczestnictwa w dialogu z innymi rodzicami i fachowcami.
Ponadto, dla wszystkich uczestniczek projektu zostaną przygotowane specjalne oferty i promocje. Tym samym Limango chce przyczynić się do propagowania postawy „smart” polegającej na optymalnym zarządzaniu czasem i budżetem rodzinnym.

- Każda mama jest super tylko nie zawsze jest tego świadoma - mówi Novika, która dołączyła do Super MAM w Limango. -Współczesne mamy są aktywne zawodowo, wyglądają atrakcyjnie, świetnie prowadzą dom i wychowują dzieci . Ja na przykład jestem mamą, która rano dociera z dzieckiem do szkoły na ostatnią chwilę, atrakcje typu kino czy wizyty koleżanek organizuje zawsze w tygodniu zamiast w weekend, ubieram się bardzo mało poważnie i ciągle o czymś zapominam a mimo to moja córka mówi, że jestem super i o to chyba chodzi.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama