Szczęśliwa i bez stresu w czasie ciąży Jak o to zadbać? [WIDEO]

Czy można coś zrobić, by przeżyć ciążę w czasach pandemii bez lęku? Tak. W ramach akcji Szczęśliwa ciąża z Mamo, To Ja podpowiadamy, co możesz zrobić, by zmniejszyć poziom odczuwanego stresu.
To naturalne, że w ciąży, oprócz radości, czasami odczuwasz też lęk, huśtawki nastroju lub stres. Dbając o spokój w głowie, przeżyjesz ten czas szczęśliwiej. Jak to zrobić?

Czytaj sprawdzone informacje o ciąży

Brak wiedzy rodzi niepokój. Szukaj eksperckich treści, unikaj fake newsów i niepotwierdzonych informacji z grup społecznościowych. Śledź akcję Szczęśliwa ciąża z Mamo, To Ja.

Skup się na dziecku

Mów do niego. Śpiewaj mu i czytaj. Noś przy sobie zdjęcie z USG. To Wasz czas tylko we dwoje!

Nie spiesz się

Słuchaj swojego ciała. Odpoczywaj. Wypoczęte ciało to wypoczęty umysł.

Rozpieszczaj się

Idź na masaż i manicure. Oglądaj komedie, śmiej się z przyjaciółmi.

Rozmawiaj

Mów o tym, co cię trapi i cieszy. Rozmawiaj z partnerem, przyjaciółkami, lekarzem. 

Jedz dobrze

Będziesz nie tylko zdrowsza, ale i szczęśliwsza. Zdrowa dieta to zdrowe ciało, umysł i ...dziecko!

Spaceruj

Świeże powietrze i ruch wyzwalają hormony szczęścia. Dotleniają organizm - twój i dziecka!

Przygotuj się do porodu

Zrób kurs szkoły internetowej online - będziesz mniej się stresować (i nie ryzykujesz zarażenia koronawirusem). Niepewność wzmaga niepokój, wiedza przynosi ulgę.

Zatrzymaj się

Ćwicz mindfulness, uprawiaj jogę, podziwiaj naturę, medytuj.

I tak aż do samego szczęśliwego rozwiązania!

Zobacz także:
Oceń artykuł

Ocena 0 na 0 głos

Zobacz także

Popularne tematy