Procter&Gamble

vizir
Procter&Gamble
ubrania

Podsumowanie 2. edycji programu „Ubrania od Serca”

Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, podsumowała wyniki drugiej edycji programu „Ubrania od Serca”. Ponownie finalne wyniki przerosły najśmielsze oczekiwania. Dziękujemy!
Współpraca reklamowa
10 tys. posiłków dla SOS Wiosek Dziecięcych
Procter&Gamble
odżywianie dzieci

10 tys. dzieci czeka na posiłek – łatwo możesz je nakarmić! Masz czas do środy!

Nie potrzeba wiele, aby dzieci nie były głodne. Wesprzyj akcję SOS Wioski Dziecięce oraz Procter & Gamble i sieci sklepów Kaufland - to już ostatni dzwonek!
Agnieszka Majchrzak
akcja „Ubrania od serca"
Procter&Gamble

„Ubrania od serca" – wspólny program marki Vizir i Towarzystwa Nasz Dom wspierający dzieci z domów dziecka

Warszawa, 23 listopada 2017 r. - Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom ogłasza rozpoczęcie programu „Ubrania od Serca", dzięki któremu każdy kupujący wybrane produkty Vizir w dniach od 4 grudnia 2017 r. do 28 lutego 2018 r. przyczynia się do ufundowania nowych ubrań dla dzieci mieszkających w domach dziecka.
materiały promocyjne
pampers - pokój dla mam Otwock
Procter&Gamble
polsat
pobyt w szpitalu z dzieckiem

Pobyt w szpitalu będzie dla dziecka mniej stresujący

To możliwe dzięki nowo otwartemu Pokojowi dla Mam, który znajduje się w Powiatowym Centrum Zdrowia w Otwocku, gdzie mamy będą mogły przebywać ze swoimi pociechami.
Współpraca reklamowa
Procter
Procter&Gamble
pomoc dzieciom
akcja charytatywna

Zrób zakupy w Carrefour i pomóż potrzebującym dzieciom

Pomaganie przynosi korzyści nie tylko temu, komu pomagamy, lecz także nam samym. Jak to możliwe? Wyjaśniamy!
Współpraca reklamowa
konferecja P&G, PCK i Carrefour
pomoc charytatywna
Procter&Gamble
pomoc dzieciom

Pomaganie ma wielką moc – kampania Procter&Gamble o tym, jak łatwo pomagać

Do 26 czerwca kupując produkty Procter&Gamble w sieci sklepów Carrefour pomagasz podopiecznym Polskiego Czerwonego Krzyża. Kampania ma na celu pomoc dzieciom z najuboższych rodzin, a przez to również – całym rodzinom.
Martyna Pstrąg, Hanna Szczesiak
Procter
Procter&Gamble
pomoc dzieciom
akcja charytatywna

„Mała pomoc, wielka radość” – PCK, P&G oraz Carrefour ruszyły z akcją na rzecz potrzebujących dzieci

W ramach rozpoczętej właśnie kampanii „Mała pomoc, wielka radość” procent ze sprzedaży produktów P&G, takich jak m.in. Pampers, Ariel czy Gillette, zakupionych w sklepach Carrefour w całej Polsce, przeznaczony zostanie na najbardziej potrzebne rzeczy dla podopiecznych PCK.
Współpraca reklamowa
umiejętności mamy
macierzyństwo
Procter&Gamble

6 cech, które niespodziewanie zyskujemy, stając się matkami. Ty też!

By podołać wyzwaniom współczesnego macierzyństwa, stajemy się silniejsze niż kiedykolwiek! Poznaj umiejętności, które nabywamy, gdy zostajemy matkami.
Marta Kabulska
dziękuję ci mamo kampania P&G
Procter&Gamble
bycie mamą
dziecko sportowiec

Wzruszający spot kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”. Zobacz film!

Marka Procter&Gamble ruszyła z najnowszą kampanią „Dziękuję Ci, Mamo”, która w całości poświęcona jest mamom. Biorą w niej udział sportowcy, którzy pojadą w tym roku na Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro, ale przede wszystkim główne bohaterki kampanii – mamy sportowców.
Martyna Pstrąg