kampania #WidzimyWięcej Muscat Eyewear
fot. Muscat

#WidzimyWięcej – niezwykłe dzieci twarzami kampanii polskiej marki [FOTO]

Na co dzień walczą o powrót do zdrowia i normalne życie – dzisiaj wszystkie oczy patrzą na tych dzielnych wojowników.
Agnieszka Majchrzak
kampania #WidzimyWięcej Muscat Eyewear
fot. Muscat



Rzadko kiedy możemy oglądać dzieci w tak kolorowej kampanii, zrywającej ze stereotypem, że chore dziecko to izolacja i smutek. Adaś, Dawid, Eryk, Kacper, Karolina, Natalia są fantastyczni nie tylko w roli modelów. Wspaniałe jest to, że nie poddali się chorobie. Mało tego, często chcą znacznie więcej niż ich zdrowi rówieśnicy!

Okulary przez które nie tylko patrzysz, ale i widzisz!

Muscat to polska firma zajmująca się sprzedażą ręcznie robionych okularów. Właśnie wypuściła na rynek kolekcję MUSCAT Junior - okulary inspirowane modelami dla dorosłych, ale przeznaczone dla dzieci i młodzieży. Jest to także początek akcji #WidzimyWięcej, która ma promować świadome patrzenie na świat i przede wszystkim dostrzeganie w nim także ludzi słabszych, chorych.

"Muscat chce widzieć nie tylko obrazy, ale także emocje. A zmysł wzroku pozwala widzieć dobro - zarówno w innych, jak i w sobie. Wygląd, pochodzenie ani hobby nie ma tu znaczenia, nie należy tylko patrzeć, skoro można widzieć" - napisali twórcy kampanii.
Redakcja poleca: Dzieci szybciej zdrowieją w odnowionych salach szpitalnych - film
Z badań przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii wynika, że odpowiednia aranżacja szpitalnych sal poprawia najmłodszym pacjentom samopoczucie i skraca czas leczenia nawet o 21 proc.

Choroba nie oznacza rezygnacji z pasji

Do swojej najnowszej kampanii firma zaprosiła dzieci z zespołem Downa oraz dzieci z bardzo poważnymi wadami wzroku i postawy oraz te zmagające się z nowotworem. Pochodzą z Warszawy i okolic. Wystąpiły w roli modeli dzięki uprzejmości i pomocy fundacji, pod których są opieką - Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów Osób z Zespołem Downa Bardziej Kochani, Fundacji Herosi aktywnie pomagającej dzieciom z chorobami nowotworowymi oraz z domów dziecka oraz Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi w Laskach.

Dzieci są w wieku od 8 do 13 lat. Eryk kocha bezgranicznie muzykę, a oprócz tego uwielbia pływać i jeździć konno.

 


Karolinę rozpiera energię - swoimi licznymi zainteresowaniami mogłaby obdzielić kilka osób. Jest oddanym kibicem skoków narciarskich i piłki nożnej. "Karolina to idealny kompan do doświadczania i poznawania życia, potrafi zaskoczyć szczerością i otwartością, ona potrafi pokazać nam coś więcej, spojrzeć na świat z zupełnie innej strony" - mówi mama dziewczynki.

 


Natalia jest fanką tańca, szczególnie zumby!

 


Dawid uwielbia fantastykę i gry komputerowe. Kacper wie wszystko na temat piłki nożnej, to aktywny kibic, który oprócz sportu zafascynowany jest światem programowania komputerowego.

 


Podobnie jak Adaś, w którego życiu sport i gry komputerowe odgrywają bardzo ważną rolę.

 


Trudności, z jakimi mierzą się każdego dnia, nie przysłoniły dziecięcej beztroski, radości z życia i czerpania z niego pełnymi garściami. "To, co widać na twarzach bohaterów sesji, to przede wszystkim energia, entuzjazm i ogromna siła" - piszą twórcy kampanii.

Pieniądze pomogą w walce z chorobą

Udział w reklamie okazał się sporym przeżyciem. Dla wielu z dzieci był to debiut przed obiektywem, ale jak widać, aparat pokochał ich od pierwszych chwil! Z każdego zakupu okularów z kolekcji dziecięcej Muscat przekaże 50 złotych na wsparcie bohaterów sesji. Pieniądze trafią na indywidualne konta lub na rzecz Fundacji, pod której opieką są dzieci — wybór należał do rodziców dzieci. Akcja potrwa do końca marca.

Ta kampania to już duży sukces. Jak mówią jej twórcy, w mediach społecznościowych są tysiące pozytywnych reakcji pod zdjęciami. To pokazuje, że takie kampanie są ważne i potrzebne. Nie tylko ze strony dużych, światowych marek, ale też polskich firm, które odnoszą się do problemów naszego codziennego życia.

Muscat jest polską marką zajmującym się produkcją i dystrybucją ręcznie robionych okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych. Jako jeden z pierwszych producentów soczewek okularowych, wprowadził na rynek usługę Domowej Przymierzalni. Modele okularów marki można kupić w internecie lub sklepach marki, znajdujących się w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Bydgoszczy i we Wrocławiu.

Źródło: mat. prasowe, ofeminin
  [content:0_17660,0_25062,1_3505,2_1045:PsychologicalTest]  
Oceń artykuł

Ocena 6 na 1 głos

Zobacz także

Popularne tematy