Ann Turner Cook to osoba, której twarz przez prawie stulecie znajdowała się na wszystkich produktach dla dzieci marki Gerber. W 2018 roku zastąpił ją mały chłopiec z zespołem Downa. Ann zdecydowała się spotkać z malcem. Zdjęcie, które im razem zrobiono, bije rekordy popularności w internecie.

Reklama

Konkurs na pierwszą twarz marki Gerber

Był rok 1928. Przedstawiciele Gerbera rozpoczęli poszukiwania twarzy marki. Ogłosili konkurs, w którym nagrodą było reklamowanie swoim wizerunkiem produktów przeznaczonych dla dzieci. Wśród nadesłanych zdjęć znalazł się też szkic małej Ann wykonany przez Dorothy Hope Smith, przyjaciółkę rodziców dziewczynki. Choć szkic nie był skończony, rodzice zdecydowali się wysłać go na konkurs i o dziwo wygrali.

Ann zaczęła oficjalnie promować produkty Gerber w 1931 roku i została ich twarzą na kolejne 87 lat. Dziś jest już staruszką i ma za sobą bujny życiorys, ale gdy w 2018 roku ponownie zorganizowano konkurs na nową twarz marki, zdecydowała się dołączyć do jury. Spośród 140 tysięcy zdjęć dzieci, wygrało to z wizerunkiem Lucasa, małego chłopca z zespołem Downa. Ann tuż po ogłoszeniu wyników spotkała się ze swoim następcą. Ich wspólne zdjęcie szybko obiegło cały świat. Przyznacie, że jest przeurocze?

Rodzice Lucasa oprócz tego, że otrzymali przywilej podziwiania buzi swojego dziecka na produktach popularnej marki, dostali też 50 tysięcy dolarów, które zdeklarowali się przeznaczyć na naukę syna.

Zobacz też: 15-latka z zespołem Downa bohaterką komiksu!

Zobacz także

Kim jest Ann Turner Cook?

Jej twarz z czasów niemowlęcych znana jest niemal na całym świecie, ale niewiele osób wie, że Ann to również autorka kryminałów. Napisała m.in. "Shadow Over Cedar Key: A Brandy O'Bannon Mystery" i "Homosassa Shadows: A Brandy O'Bannon Mystery". Przez lata pracowała także jako nauczycielka języka angielskiego, a jej uczniowie nie wiedzieli, z kim mają do czynienia. Gdy jednak wyszło na jaw, że Ann Turner Cook to właśnie osoba z produktów Gerber, zrobiło się o niej głośno w mediach.

W 2018 roku dzieckiem Gerbera został Lucas, chłopiec z zespołem Downa, co było absolutnie nowatorskim pomysłem. Chłopiec widniał na słoiczkach przez rok, ponieważ Gerber zdecydował, że będzie organizować plebiscyt na nową twarz marki każdego roku.

Też chcielibyście, żeby wasze maluszki reklamowały produkty dla dzieci swoimi twarzami? Weźmiecie udział w kolejnej edycji plebiscytu?

Źródło: deon.pl

Zobacz też:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama