Innowacja od marki Pampers – nawet w 100% sucha noc i komfort skóry niemowlaka
Pampers, lider wśród marek z produktami dla dzieci, ponownie stawia na niezrównaną jakość i troskę o zdrowie skóry niemowląt. Tym razem marka prezentuje innowacje w pieluszkach Pampers Premium Care! Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, takich jak warstwa DermaComfort i specjalna kieszonka Stop & Protect, pieluszki zapewniają nawet w 100% suchą noc i komfort skóry od pierwszych dni życia.
Podwójna ochrona – skóry i przed przeciekaniem
Czy wiesz, że skóra noworodków może być o 30% cieńsza niż skóra dorosłych? Noszenie pieluszki niemal przez całą dobę oznacza, że delikatny naskórek niemowlaka jest stale narażony na działanie czynników drażniących. Wysoka wilgotność oraz kontakt z wydzielinami, takimi jak pot, mocz i kał, mogą osłabiać barierę ochronną skóry i zwiększać ryzyko odparzeń.
Dzięki tej wiedzy, swojemu doświadczeniu i umiejętnościom marka Pampers stworzyła pieluszkę, która zapewnia ochronę przed przeciekaniem, a jednocześnie dba o skórę niemowląt.
Ochrona przed wyciekami: NOWA kieszonka Stop & Protect jest umiejscowiona z tyłu pieluszki, gdzie najczęściej dochodzi do przecieków. To innowacyjne rozwiązanie, skutecznie zatrzymuje niechciane wycieki, dzięki czemu dziecko może bawić się bez ograniczeń w ciągu dnia, a nocą cieszyć się suchym i komfortowym snem. Rodzice – spokojem ducha.
Ochrona dla skóry: Specjalna warstwa DermaComfort to niezwykle miękka powłoka, która przyczynia się do komfortu malucha. Ponad 1000 mikroporów działa jak tarcza – natychmiast pochłania wilgoć z moczu i luźnych kupek by zatrzymać ją z dala od skóry dziecka. W ten sposób skóra pozostaje sucha, zdrowa, i jest chroniona przed podrażnieniami.
– Skóra niemowląt od pierwszych chwil życia odgrywa kluczową rolę: chroni je przed światem zewnętrznym, a także umożliwia poznawanie go przez dotyk i przytulanie. Łatwo ulega podrażnieniom wskutek kontaktu z wilgocią, co osłabia jej barierę ochronną. Pampers, odpowiadając na te wyzwania, stworzył pieluszki, które umożliwiają rodzicom i ich dzieciom cieszenie się wspólnie spędzonym czasem bez obaw o podrażnienia czy przecieki – podkreśla Mariola Mirek, dyrektor ds. komunikacji w sektorze Baby Care na Europę Środkową.
Oprócz zastosowanych innowacji rodzice mogą liczyć na udogodnienia dotychczas stosowane w pieluszkach Pampers Premium Care. Miękkie i elastyczne nogawki wokół nóżek, wskaźnik wilgotności, oddychające materiały – produkty Pampers to obietnica jakości. Pieluszki Pampers Premium Care są przyjazne dla skóry niemowlaka, a ich jakość jest potwierdzana przez zewnętrznych ekspertów. Pieluszki posiadają certyfikat dermatologiczny Skin Health Alliance i Oeko-Tex Standard 100. Na polskim rynku są polecane przez lokalne autorytety – Polskie Towarzystwo Pediatryczne oraz Naczelną Radę Pielęgniarek i Położnych. Rekomendacje tych instytucji to gwarancja, że pieluszki Pampers Premium Care odpowiadają najwyższym standardom, spełniając oczekiwania zarówno specjalistów, jak i polskich rodziców.
Zaakceptowane przez polskie maluszki
Z okazji premiery pieluszek Pampers Premium Care marka rusza z ogólnopolską kampanią „Zaakceptowane przez polskie maluszki”. To wyjątkowy projekt, w którym innowacyjność łączy się z radością odkrywania. Polska zmienia się w ogromny plac zabaw, a maluchy testują pieluszki w niezwykłych i zaskakujących miejscach, pokazując, że wygoda i niezawodność Pampers sprawdzają się w każdej sytuacji. W rolach głównych zobaczymy radosnych, pełnych energii testerów – maluchy. Dzięki CGI i kreatywnej oprawie najmłodsi testerzy mogą przetestować komfort, miękkość i ochronę przed przeciekaniem oferowane przez Pampers Premium Care na tle ikonicznych lokalizacji w Polsce. Kampania pojawi się w digitalu i na nośnikach OOH / DOOH - każdy będzie mógł śledzić jej przebieg i podziwiać małych bohaterów wielkiej przygody. Do kampanii dołączają rodzice – influencerzy, którzy każdego dnia towarzyszą swoim pociechom w odkrywaniu świata, relacjonując ich pełne zabawy i wyzwań przygody. Zapraszamy do śledzenia kanałów Pampers oraz profili twórców, by wspólnie z nami odkrywać nie tylko nowy wymiar pieluszkowej innowacji, ale także efekty wielkiego testu przeprowadzanego przez najmłodszych.
Materiał promocyjny marki Pampers