McDonald's znów zaskakuje! Nowość w zestawach Happy Meal. Ucieszy najmłodszych?

Najsłynniejszy fast food zmienia wizerunek firmy. Najpierw zmodyfikował skład zestawu dla dzieci na zdrowszy i mniej kaloryczny, a teraz to. Co sądzicie o tej zmianie?
Milena Oszczepalińska
Zestawy Happy Meal z książką zamiast zabawki - nowość w McDonald's
fot. AdobeStock
Najsłynniejsza sieć fast foodów wprowadza kolejną nowość na polski rynek. Popularne wśród najmłodszych zestawy Happy Meal nie będą już zawierały wyłącznie zabawek, ale też…książki. McDonald’s chce w ten sposób nakłonić dzieci do czytania. Przy wyborze zestawu dziecko będzie mogło zdecydować, czy woli zabawkę, czy książeczkę. 

Happy Meal z książką zamiast zabawki

W ramach najnowszej kampanii McDonald’s w zestawach dla dzieci znajdą się książki z serii "Przygody bliźniąt Drzewodomskich" autorstwa Cressidy Cowell. W sumie będzie można uzbierać 12 pozycji tej lektury. W każdej części opisane są losy bliźniaczego rodzeństwa, które przenosi się do ery dinozaurów. Dzieciom towarzyszą w podróży ich rodzice.
Redakcja poleca: Atoperal najlepszy do suchej skóry dziecka? Sprawdziłam! [TEST REDAKCJI]
Dużo słyszałam, że Atoperal jest hitem wśród preparatów do skóry suchej i atopowej, że ma świetne składy. Postanowiłam to sprawdzić. Przetestowałam go na skórze mojego synka i... własnej. Zobacz wyniki tego egzaminu!

Sposób na zwiększenie czytelnictwa wśród najmłodszych

Kampania restauracji McDonald’s prowadzona jest obecnie nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. W Australii i Nowej Zelandii w zestawach Happy Meal można znaleźć książki Roalda Dahla z ilustracjami Quentina Blake’a, np.: „Charlie i fabryka czekolady” lub „Matylda”. Popularna sieć chce w ten sposób zachęcić dzieci do częstszego sięgania po lekturę. W ramach kampanii wyda prawdopodobnie kilkanaście milionów książek.

Zobacz też: Zabawki Happy Meal zagrażają dzieciom

Budowanie wizerunku firmy

Akcja McDonald’s to też sposób na to, by wzmocnić i poprawić wizerunek firmy. Sieć nie chce być już kojarzona wyłącznie z tanim, szybkim i niezdrowym jedzeniem. W Wielkiej Brytanii od 1 stycznia można zamówić np. wegańskiego Happy Meala, a w Polsce jego skład został zmieniony. Teraz jest zdrowszy i mniej kaloryczny. Popularny fast food zapowiada też walkę z jednorazowymi opakowaniami plastikowymi. Jak informuje Portal Spożywczy, „zmiany w ofercie dla dzieci to jeden z kilku obszarów działania, na których skupia się McDonald’s w ramach globalnej strategii Scale For Good. Opiera się ona na założeniu, że każda inicjatywa, jaką wprowadza marka, ma rzeczywisty wpływ na świat ze względu na skalę, w jakiej funkcjonuje firma”.

Myślicie, że książka zamiast zabawki w zestawie dla dzieci to słuszne rozwiązanie? Jak myślicie, co będą wybierać wasze maluchy? Jesteśmy ciekawe waszych opinii!

Źródło: noizz.pl​

Zobacz też:
Doładuj
Przeładuj

Popularne tematy

Narzędzia dla mam

Więcej

Rozwój przez zabawę

Aktywnie, ale bezpiecznie!