Amerykańska agencja reklamowa BooneOakley stworzył naklejki na piersi przypominające te, które można znaleźć na owocach i warzywach w sklepach spożywczych. Są one elementem kampanii mającej na celu promowanie karmienia piersią. Treść naklejek na owocach i warzywach najczęściej informuje nas o korzyściach z nich płynących np. "gwarantowana świeżość" czy "100% naturalne". W nowej postaci mają przypominać o tym, jak ważne dla dziecka jest karmienie piersią: "karmienie piersią zmniejsza ryzyko astmy o 26%", "karmienie piersią zmniejsza ryzyko otyłości u dziecka o 24%".

Reklama

BooneOakley umieścił również serię plakatów, które pokazują zdjęcia z naklejkami na piersiach kobiet ciężarnych i karmiących.

Według strony internetowej agencji reklamowej, "Kampania ta została stworzona, aby pomóc promować korzyści płynące z karmienia piersią w szpitalach dla kobiet i małych dzieci (...) Gdy ludzie widzą naklejki owoców wiedzą, że dany produkt jest zdrowy i naturalny. To ten sam sposób, w jaki chcemy, aby kobiety myślały o karmieniu piersią. Te plakaty pokazują, że najlepsze jedzenie dla dziecka to twoje mleko".
Agencja celowo podjęła decyzję, aby pokazać na plakatach kobiece sutki. W rozmowie z Adweek, BooneOakley copywriter Mary Gross wyjaśnił: "Jesteśmy przyzwyczajeni do piersi w aspekcie seksualnym, ale do noworodka, to jedzenie takie jak dla nas owoce czy warzywa. A przecież nie cenzurujemy owoców i warzyw, prawda?".

Zobacz też: To obrzydliwe! Kobieta karmiąca piersią gorsza niż seksbomba - film

booneoakley.com/#/breastfeeding/
booneoakley.com/#/breastfeeding/

"karmienie piersią zmniejsza ryzyko śmierci łóżeczkowej o 36%"

Zobacz także
booneoakley.com/#/breastfeeding/
booneoakley.com/#/breastfeeding/

"karmienie piersią zmniejsza ryzyko otyłości u dziecka o 24%"

booneoakley.com/#/breastfeeding/

"karmienie piersią zmniejsza ryzyko astmy o 26%"

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama