Reklama

Ci z Was, którzy już są szczęśliwymi rodzicami, doskonale wiedzą, jak bardzo maluszki się brudzą i że pralka to jedna z najlepszych "przyjaciółek" mamy i taty. Najważniejsze jest jednak nie to, czy pierzemy ręcznie czy mechanicznie, ale w jakim środku. Dziecięca skóra ma w tej materii swoje szczególne wymagania. Dlaczego? Ponieważ skóra małych dzieci jest kilkakrotnie cieńsza od skóry dorosłego. Co prawda przypomina mocny mur, ale taki w którym... brakuje cegiełek. Nim dojrzeje i będzie przypominała budową skórę osoby dorosłej, musi minąć klika lat. W tym czasie jest więc praktycznie bezbronna, bo nie umie ochronić się przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, jak choćby promieniowaniem UV czy alergenami.
Nic więc dziwnego, że podrażnić może ją wiele środków, które na dorosłych "nie działają". Sytuacja taka może mieć miejsce na przykład wtedy, gdy ubranka maluszka wypierzemy i wypłuczemy w "dorosłym" detergencie. Skóra mamy i taty da sobie radę, ale u pociechy może dojść do podrażnienia. Dlatego rodzice powinni bardzo uważnie dokonywać wyboru produktu do prania płukania.
Na rynku dostępnych jest coraz więcej środków o takim właśnie "małym" przeznaczeniu. Jednym z takich produktów jest Silan Sensitive, który miały okazję przetestować mamy biorące udział w naszym teście.

Reklama

Co o Silanie Sensitive sądzą użytkowniczki?

  • Na pytanie: "Czy jesteś zadowolona z testowania płynu Silan Sensitive?" aż 98,39%* testerek odpowiedziało "tak". Po zakończeniu testowania planują też jego ponowny zakup.
  • Według ponad 99%* mam płyn Silan Sensitive jest godny polecenia znajomym.
  • Prawie 100%* głosów potwierdziło, że po zastosowaniu płynu u dziecka nie wystąpiła żadna niepożądana reakcja alergiczna.
  • A czy "tkaniny, po użyciu płynu Silan Sensitive, są bardziej miękkie niż przed jego zastosowaniem?" Niemal 96%* głosów zebrała odpowiedź "tak".

Liczby to jedno, a rzeczywistość drugie? W takim razie przekonajcie się, co o Silan Sensitive sądzą młodzi rodzice:

  • "Bardzo podoba mi się zapach, który jest bardzo delikatny i przyjemny. Dodatkowo tkaniny stały się miękkie w dotyku, ubrania nie elektryzują się. Dużym atutem płynu jest również jego wydajność, a także fakt, że nie podrażnia skóry mojego dziecka".
  • "Co lubię w płynie Silan Sensitive? Delikatność. Ale jest to delikatność powiązana z bardzo, ale to bardzo miłym zapachem, który (choć leciutko) utrzymuje się przez cały czas noszenia ubrań i przez nas, dorosłych, i przez dziecko. Taki powiew świeżości, niezagłuszający zapachu dziecka".
  • "Najważniejszą wiadomością jest dla mnie fakt, że po zastosowaniu płynu do płukania Silan Sensitive mój synek nie ma reakcji alergicznej, którą miał po stosowaniu innych płynów, a przy tym zniknął problem z ubieraniem się, bo jego zapach jest lekki jak piórko".
  • "Płyn Silan Sensitive jest produktem wysokiej jakości. Spełnił wszystkie moje oczekiwania i bardzo chętnie polecę go znajomym. Poza tym tkaniny po użyciu tego płynu są delikatniejsze i bardziej miękkie. Cena też jest przystępna, a opakowanie wydajne".
  • "W Silanie Sensitive najbardziej podoba mi się to, że nie uczula mojego dziecka. Mogę go bezpiecznie stosować, nie obawiając się o podrażnienia czy reakcje alergiczne. Ma subtelny, delikatny zapach, który nie podrażnia wrażliwego noska mojego maluszka. Też uwielbiam ten zapach, dlatego często używam go także przy praniu moich ubrań. Produkt jest strzałem w dziesiątkę, na pewno polecę go innym, jako środek bezpieczny dla dzieci i sama zakupię kolejne i kolejne opakowanie płynu Silan Sensitive".

Jeśli więc i Ty szukasz odpowiedniego produktu do płukania ubranek swojego malucha, sięgnij po Silan Sensitive, który jest szczególnie polecany osobom o skórze wrażliwej oraz dzieciom od 6. miesiąca życia. Co ważne, Silan uzyskał znak jakości ECARF – Fundacji Europejskiego Centrum Doskonałości Badań nad Alergiami, nadawany na podstawie naukowych kryteriów i badań.

Reklama

*Test konsumencki Silan Sensitive przeprowadzony na serwisie Babyonline.pl na 200 użytkownikach w terminie 28.02-07.05.2014 r.

Reklama
Reklama
Reklama