Nowe Bebiko - od serca dla dziecka
Bebiko zmienia się, by być jeszcze bliżej matki i dziecka. Nowe logo, hasło i szata graficzna opakowań podkreślają nowoczesność marki i wysoką jakość mlek Bebiko.
- Materiały prasowe NUTRICIA
1 z 13
Nowe logo Bebiko ma kształt dwóch połączonych ze sobą serc. Małe serce znajduje się w objęciach dużego, symbolizując bliskość mamy i dziecka. Każda kochająca mama chce podawać dziecku to, co najlepsze i co służy zdrowemu rozwojowi maleństwa. Do tego pragnienia nawiązuje hasło „Od serca dla dziecka”, które znajduje się na nowych opakowaniach Bebiko. Podkreśla ono zalety nowoczesnych receptur mlek modyfikowanych Bebiko, odpowiadających na potrzeby dzieci na kolejnych etapach rozwoju – od urodzenia do 3. roku życia.
Wielką metamorfozę przeszły także opakowania całej serii mlek Bebiko. Ich ciepły, intensywnie żółty kolor i atrakcyjna, nowoczesna grafika przyciągają wzrok i wyróżniają Bebiko na sklepowej półce.
Poszczególne mleka Bebiko różnią się kolorem tła, na którym widnieje cyfra oznaczająca etap w żywieniu dziecka, dla którego przeznaczone jest dane mleko. Wyraźne, kolorowe pole i duża cyfra ułatwiają mamie szybkie znalezienie na sklepowej półce mleka Bebiko odpowiedniego dla wieku dziecka. Na opakowaniach mlek początkowych, na pomarańczowym tle, mamy znajdą jedynkę, oznaczającą mleko przeznaczone dla dzieci do 6. miesiąca życia. Mleka następne, dla dzieci między 7. a 12. miesiącem życia, są oznaczone cyfrą 2 na zielonym tle, a mleka dla juniorów po 1. roku życia – trójką na błękitnym tle. Mleko przeznaczone dla dwulatków wyróżnia cyfra 4 umieszczona na fioletowym tle.
Nowe mleka Bebiko będą pojawiały się sukcesywnie na półkach sklepowych od czerwca. Cena brutto to ok. 11,85 zł za opakowanie. Mleka HA, zawierające zhydrolizowane białko, LC PUFA oraz opatentowaną kompozycję prebiotyków NUTRICIA (w tym błonnika), kosztują ok. 16,55 zł.
2 z 13
3 z 13
4 z 13
5 z 13
6 z 13
7 z 13
8 z 13
9 z 13
10 z 13
11 z 13
12 z 13
13 z 13