Reklama

Połóg to okres po porodzie, o którym wciąż zbyt mało się mówi. Wiele osób nie ma świadomości, że to bardzo ciężki okres dla kobiety, w którym organizm dochodzi do siebie po ciąży i porodzie. Nie bez powodu nazywany jest „czwartym trymestrem ciąży". Ciało, które stopniowo się zmieniało przez 9 miesięcy i dokonało niewiarygodnych rzeczy, teraz potrzebuje czasu na regenerację, a do tego dochodzi opieka nad maluszkiem. Z początku to wszystko nie jest łatwe. Marka Frida Mom chciała pokazać, jak wygląda kobieta w połogu. By dotrzeć do największej liczby odbiorców, zaplanowała emisję swojej reklamy podczas gali oskarowej. Reklama została jednak odrzucona przez stację ABC, która powołała się na naruszenie wytycznych.

Reklama

Szokujące czy autentyczne?

W 60-sekundowym klipie widzimy kobietę, którą w środku nocy budzi płacz noworodka. Zanim pocieszy malca, idzie do toalety wymienić podpaskę poporodową. Na klipie widać, ile kosztuje ją to wysiłku i jak każdy ruch ją boli. Zdaniem marki Frida Mama reklama nie zawiera żadnych treści, które byłby zakazane w regulaminie, jednak mimo to klip nie zostanie dopuszczony do emisji. Stacja ABC argumentuje, że klip „zbyt obrazowo pokazuje częściową nagość i demonstrację produktów", a także zaznacza, że „niedozwolona są reklamy: kandydatów lub stanowisk politycznych, religijnych lub przesłań opartych na wierze, broni lub zawierająca broń i amunicję, produktów higieny intymnej, pieluchy dla dorosłych, prezerwatyw lub środków na hemoroidy".

Zobaczcie same i przekonajcie się, czy ta reklama jest zbyt autentyczna? Naszym zdaniem połóg nie należy do wstydliwych tematów, których należałoby unikać. Napiszcie, co są sądzicie o decyzji stacji TV?

Źródło: fatherly.com

Zobacz także:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama