Kolekcja 5.10.15 na wiosnę/lato 2015
Przegląd ubrań dla dzieci z kolekcji 5.10.15 na nadchodzącą wiosnę i lato 2015
![kolekcja 5.10.15 na wiosnę/lato 2015 kolekcja 5.10.15 na wiosnę/lato 2015](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgnd9L60-7ea07dc.jpg?quality=90&resize=980,654)
Data publikacji: środa, 18 marca 2015 15:52
1 z 16
![kolekcja 5.10.15 na wiosnę/lato 2015](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgnd9L60-7ea07dc.jpg?quality=90&fit=1191,795)
Moda i wygoda dzieci, to hasła, które przyświecaja najnowszej kampanii marki 5.10.15 na wiosnę-lato 2015. Marka prezentuje najnowszą kampanię w zupełnie nowym charakterze, które myślą przewodnią jest: "cute but cool". W kolekcji dominują szarości w połączeniu z jeansem, ale nie zabrakło też zdecydowanych kolorów i wzorów.
Na kampanijnych zdjęciach autorstwa Zuzy Krajewskiej, podziwiać można stylizacje Marty Kalinowskiej w scenografii duetu kreatywnego Witalis.
Zobacz, jak powstawała sesja zdjęciowa:
Zobacz także: Ikony mody wśród dzieci gwiazd
2 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgtJ3aM6-b8612e8.jpg?quality=90&fit=1191,794)
3 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgPEWxqV-099ba84.jpg?quality=90&fit=1191,795)
4 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/img9CI5XR-e2b8e7f.jpg?quality=90&fit=1191,795)
5 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgEMOP3R-10f08d9.jpg?quality=90&fit=795,1191)
6 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgg1M3LT-5c0fe3b.jpg?quality=90&fit=800,1154)
7 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgJ86jyS-9edd2e6.jpg?quality=90&fit=795,1191)
8 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgHJJXXZ-a49ecc5.jpg?quality=90&fit=1191,795)
9 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgID4ha3-b9ddf0a.jpg?quality=90&fit=1126,800)
10 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgePanuX-fc1455d.jpg?quality=90&fit=1191,795)
11 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/img8rXlPa-a5f52ed.jpg?quality=90&fit=795,1191)
12 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgcrNBiS-c2ed486.jpg?quality=90&fit=1191,795)
13 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgIESdnU-7db49c1.jpg?quality=90&fit=795,1191)
14 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgZPUF6V-2d8cd96.jpg?quality=90&fit=800,1102)
15 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgSayUgY-d32aaa5.jpg?quality=90&fit=1184,800)
16 z 16
![](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/imgvbta6S-feada61.jpg?quality=90&fit=1191,795)
Reklama
Reklama
Reklama