Reklama

Sieć komórkowa Heroo Mobile stworzona została z myślą o bezpieczeństwie dzieci, ich przyszłości i edukacji. To idealne rozwiązanie dla rodziców, którzy chcą wprowadzić swoją pociechę w świat nowych technologii w mądry, przemyślany i bezpieczny sposób. Świat Heroo Mobile opiera się na trzech obszarach: telekomunikacji, bezpieczeństwie i edukacji, która ma na celu profilaktykę uzależnień, samokształtowanie nawyków u dziecka oraz zachętę do samorozwoju. Dzięki temu operator chce skutecznie przeciwdziałać negatywnym skutkom korzystania z telefonu, przy jednoczesnej gwarancji dostarczania dzieciom atrakcyjnej zawartości.

Reklama

Świat Heroo Mobile

Autorzy Heroo Mobile oferują najmłodszym bezpieczny świat online, który pozwala rozwijać́zdrowe nawyki, zdobywać wiedzę i dobrze się bawić. Rodzicom natomiast Heroo Mobile ma pomóc komunikować się z Dzieckiem oraz dać poczucie bezpieczeństwa i kontroli rodzicielskiej. Wszystko to jednak z poszanowaniem wzajemnej przestrzeni oraz wsparcia we wprowadzaniu dziecka w świat online i budowania z nim zdrowej relacji. Jak połączyć te udogodnienia?

Pomogą w tym dwie aplikacje: Heoo Mobile dla Dziecka, działająca na Jego telefonie wraz z kartą SIM (dostępna w sklepie Google Play) oraz Heroo Mobile dla Rodzica (dostępna w sklepie Google Play i Appstore).

Aplikacja dedykowana dziecku oferuje m.in.:

  • stworzenie własnego Superbohatera,
  • blokowanie treści 18+ przy włączonym Internecie w sieci Heroo Mobile,
  • zadania i cele do wykonania w realnym świecie związane z codziennymi obowiązkami i zabawą bez telefonu, budowaniem relacji, regulacją emocji,
  • edukację przez zabawę w formie prostych gier, instrukcji DIY, rekomendacji ciekawych wydarzeń czy ciekawostek naukowych zgodnych z zainteresowaniami dziecka.

Aplikacja jest na tyle atrakcyjna i rozsądnie angażująca, że zachęca dziecko do jej używania, jednocześnie nie będąc powodem uzależnienia.

Z kolei aplikacja dla Rodziców pozwala na zlokalizowanie dziecka oraz wyznaczenia do niego trasy. Dzięki Heroo Mobile dla Rodzica opiekunowie będą mogli zobaczyć czy dziecko kontaktowało się z kimś obcym, ale nie będą mieli dostępu do treści wysyłanych przez pociechę.

Jako operator jesteśmy w stanie skuteczniej przeciwdziałać negatywnym skutkom korzystania z telefonu, koncentrując się na technologicznych zabezpieczeniach dostępu do nieodpowiednich treści, filtrowania kontaktów z obcymi osobami, informacji o miejscu przebywania Dziecka. Wszystko to jednak chcemy robić z uwzględnieniem potrzeb i poszanowaniem prywatności najmłodszychmówi Robert Mirek, Prezes Heroo S.A.

Stop uzależnieniom

Heroo Mobile w odróżnieniu od innych operatorów telefonii komórkowej, nie tylko skupia swoje działania na dostarczeniu wartościowej oferty rodzicom i dzieciom. Nadrzędnym celem nowego operatora jest walka z zaburzeniami użytkowania telefonów komórkowych wśród dzieci. Jak pokazują badania Data Science Practices Publicis Groupe wykonane na zlecenie Heroo Mobile, co piąte dziecko w Polsce spędza dziennie ponad 3 godziny z komórką w ręce. Niemalże połowa przebadanych rodziców (49%) uważa, że ich dziecko korzysta z urządzeń takich jak telefon, konsola czy komputer zbyt często. Co więcej, aż 73% z nich obawia się, że ich pociecha uzależni się od Internetu. Wśród innych najczęściej wymienianych zagrożeń pojawiły się m.in.: brak aktywności fizycznej (57%), uzależnienie od gier (53%) i dostęp do nieodpowiednich treści (40%)*. Dlatego aplikacja Heroo Mobile od samego początku tworzona była tak, by się temu przeciwstawić - nie ma w niej powiadomień, nie ma wielu atrakcyjnych i wciągających funkcji gamingowych, błysków, efektów specjalnych i elementów nieskończoności gry, w której można coś kupić.

Wiemy, jak kompetencje technologiczne są ważne, dlatego chcemy, by nasze dzieci miały z nimi styczność, ale nie chcemy, by ekrany były dla nich najważniejsze. Dlatego wszystkie elementy w Heroo Mobile dla Dziecka są zaprojektowane tak, by dziecko super się bawiło i dowiadywało ciekawych rzeczy, używając aplikacji, ale przede wszystkim by ten telefon odkładało i wzmacniało swoje naturalne super moce w świecie rzeczywistym – mówi Robert Mirek, Prezes Heroo S.A.

Różnorodność pakietów

Z uwagi na różnorodne potrzeby i możliwości finansowe każdego rodzica, Heroo Mobile ma w ofercie 5 pakietów cenowych: od 9 zł do 49 zł. Różnią się one ilością minut do wykorzystania na rozmowy oraz liczbą dostępnych SMSów, pakietem Internetu oraz czasem trwania umowy. Należy pamiętać, że każdy pakiet gwarantuje taki sam dostęp do świata Heroo Mobile, jest możliwość testowania usługi z możliwością zrezygnowania w trakcie pierwszych 30 dni oraz w każdej chwili można wymienić pakiet na wyższy lub niższy.

1. Pakiet BOHATERSKI / 9 zł:
60 minut na numery komórkowe i stacjonarne
SMS-y wymienne na minuty
pakiet internetowy 500MB
czas trwania: 24 miesiące

2. Pakiet POMOCNY / 19 zł:
120 minut na numery komórkowe i stacjonarne
SMS-y wymienne na minuty
pakiet internetowy 1GB
czas trwania: 24 miesiące

3. Pakiet KREATYWNY / 29 zł:
nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne
nielimitowane SMS-y
pakiet internetowy 3GB
czas trwania: 12 miesięcy

4. Pakiet ODKRYWCZY / 39 zł:
nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne
nielimitowane SMS-y
pakiet internetowy 5GB
czas trwania: 12 miesięcy

5. Pakiet PRZYJAZNY / 49 zł:
nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne
nielimitowane SMS-y
pakiet internetowy 7GB
czas trwania: 6 miesięcy

Dalszy rozwój

Heroo Mobile tworzone jest wspólnie z grupą odpowiedzialnych i otwartych Rodziców. Są to pomysłodawcy, twórcy, zespół ekspertów, inwestorzy, a także rodzice prowadzący swoje działania w sieci czyli Rada Programowa. Tworzą ją: Kamil Nowak, Katarzyna Sawicka, Jarek Kania, Marlena Wróblewska, Michał i Maria Góreccy, Maciej Mazurek, Małgorzata Kowalewska-Kawuza, dr Jakub Andrzejczak, Joanna Steinke - Kalembka.

Zależało nam na zaangażowaniu rodziców, którzy będą różnorodni, ale których łączy to samo: podmiotowe patrzenie na dziecko. Dziecko będące kompetentnym i kompletnym człowiekiem, który uczy się przez doświadczenie i przez obserwacje, który tworzy naszą teraźniejszość, bo jest jej naturalną częścią podkreśla Robert Mirek, Prezes Heroo S.A. To, co jeszcze łączy nasz zespół to świadomość siły edukacji. Jest to dla nas kluczowe, ponieważ Heroo to również ruch społeczny, w którym chcemy edukować rodziców i dzieci. Chcemy, by oni wzajemnie się edukowali i inspirowali. Wszystko po to, by czuli wsparcie, kiedy będą wprowadzać dzieci w świat nowych technologii lub będą chcieli zmieniać nawyki korzystania z telefonów w swoich domach – dodaje.

Twórcy Heroo Mobile nie poprzestają na dotychczasowych działaniach. W najbliższej przyszłości planują dalsze rozwijanie produktu i dodawanie nowych funkcjonalności. W aplikacji Heroo Mobile dla Rodzica będzie to między innym: geofencing, autoryzacja zakupów i zarządzanie pakietem danych. W aplikacji Heroo Mobile dla Dziecka pojawią się nowe wirtualne światy, więcej avatarów, obszar mindfulness oraz mechanizmy pomagające w skupieniu się. W najbliższej przyszłości w aplikacji dedykowanej dziecku będzie działał także system Samurai Labs, jedyny taki na świecie system, który bez potrzeby zgłaszania problemu przez użytkowników, zareaguje i ochroni dziecko przed cyberprzemocą oraz przestępcami seksualnymi. Ponadto, Heroo Mobile chce stworzyć własnego Androida dedykowanego najmłodszym. W tym celu Spółka skupia się również na pozyskaniu inwestorów.

Jesteśmy zainteresowani wzrostem organicznym oraz tworzeniem nowych rozwiązań, które wypełniają pewną lukę obecną na rynku i odpowiadają na potrzeby coraz większej grupy klientów. Heroo Mobile posiada w swojej ofercie rozwiązania, które są niespotykane u innych operatorów. Jest to pierwszy tego typu projekt w Europie, co daje nam ogromne możliwości dynamicznego rozwój także poza Polską. Dlatego, jest to niezwykle ciekawy produkt nie tylko dla użytkowników, ale i inwestorów, których zapraszamy do współpracy – dodaje Robert Mirek, Prezes Heroo Mobile.

Heroo Mobile zakłada, że do końca roku pozyska 10 000 użytkowników.

Reklama

*Badanie CAWI wśród rodziców dzieci w wieku 5-10 lat na temat postrzegania zagrożeń płynących z technologii, częstości korzystania z technologii wśród dzieci i zmian nawyków związanych z użytkowaniem technologii podczas pandemii COVID-19. Wykonane przez Data Science Practices Publicis Groupe, wrzesień 2020.

Reklama
Reklama
Reklama