Kampania skierowana jest do kilkuletnich dzieci i to właśnie JEDYNIE one mogą w całości zobaczyć przekaz kampanii. Dorośli zgodnie z hasłem - \"Czasem przemoc wobec dzieci jest widoczna wyłącznie dla tego, który jest jej ofiarą\", patrząc na promujące ją citylighty, widzą zwykłą twarz chłopca. Dzieci mogą zobaczyć więcej! Wykorzystując druk soczewkowy umieszczono na wysokości odpowiadającej perspektywie średniego wzrostu dziesięciolatka napis \"Si alguien te hace dańo, llamanos y te ayudaremos\" (\"Jeśli ktoś cię krzywdzi, zadzwoń i otrzymasz pomoc\") oraz numer telefonu. Oprócz napisu pojawiają się ślady pobicia na twarzy chłopca patrzącego na najmłodszych z reklamy.
Według twórców (hiszpańskiej fundacji ANAR) plakat ma skłonić dzieci będące ofiarami przemocy do podjęcia działania.
Jak możemy przeczytać na kampaniespoleczne.pl: \"...kampania ma dotrzeć do najmłodszych tak, by nawet w obecności dorosłych dać im poczucie anonimowości i zachęcić do podzielenia się swoim problemem.\"
"}},{"@type":"Content","@id":"/v5/.well-known/genid/81d0459cfd4bea523af9","type":"ediplayer-video-placement","data":{"videoId":"egbc","postType":"article","playerType":"embed","breadcrumbs":["Rodzina","Aktualności"],"keywords":["kampania społeczna"],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false}},{"@type":"Content","@id":"/v5/.well-known/genid/7cc5e337ac59c275b6f1","type":"html","data":{"value":""}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://mamotoja.pl:443"},{"label":"Rodzina","url":"https://mamotoja.pl/rodzina/"},{"label":"Aktualności","url":"https://mamotoja.pl/rodzina/aktualnosci/"},{"label":"To widzą tylko dzieci - film"}],"seoMetadata":{"title":"To widzą tylko dzieci - film","description":"Innowacyjna i oryginalna kampania społeczna - inaczej widzą ją dorośli, całość przekazu dostrzegają jedynie dzieci.","metaDescription":"Innowacyjna i oryginalna kampania społeczna - inaczej widzą ją dorośli, całość przekazu dostrzegają jedynie dzieci.","image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/204eecc434206e3238c4","aspectRatio":0.6661290322580645,"height":340,"width":249,"alt":"kampania społeczna, citylight","title":"kampania społeczna, citylight","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/img8Z8myI-68d0255.jpg","sourceName":null},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://mamotoja.pl/rodzina/aktualnosci/kampania-spoleczna-ktora-widza-tylko-dzieci-film-14182-r1/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://mamotoja.pl/rodzina/aktualnosci/kampania-spoleczna-ktora-widza-tylko-dzieci-film-14182-r1/","canonicalUrl":"https://mamotoja.pl/rodzina/aktualnosci/kampania-spoleczna-ktora-widza-tylko-dzieci-film-14182-r1/","permutiveModel":{"category":["aktualnosci","male-dziecko-wideo","rodzina","wideo"],"subcategory":["article"],"channel":"rodzina","title":"To widzą tylko dzieci - film","article":{"id":"73348","description":"Innowacyjna i oryginalna kampania społeczna - inaczej widzą ją dorośli, całość przekazu dostrzegają jedynie dzieci.","type":"article","author":"Marta Kabulska","tags":["kampania społeczna"]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","email"],"emailSubject":"","emailBody":"","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"To%20widz%C4%85%20tylko%20dzieci%20-%20film","tweet":"To%20widz%C4%85%20tylko%20dzieci%20-%20film","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/img8Z8myI-68d0255.jpg","url":"https://mamotoja.pl/rodzina/aktualnosci/kampania-spoleczna-ktora-widza-tylko-dzieci-film-14182-r1/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://mamotoja.pl/rodzina/aktualnosci/kampania-spoleczna-ktora-widza-tylko-dzieci-film-14182-r1/#Article","@type":"Article","description":"Innowacyjna i oryginalna kampania społeczna - inaczej widzą ją dorośli, całość przekazu dostrzegają jedynie dzieci.","image":[{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/img8Z8myI-68d0255.jpg?resize=249,340","width":249,"height":340}],"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://mamotoja.pl/rodzina/aktualnosci/kampania-spoleczna-ktora-widza-tylko-dzieci-film-14182-r1/"},"name":"To widzą tylko dzieci - film","url":"https://mamotoja.pl/rodzina/aktualnosci/kampania-spoleczna-ktora-widza-tylko-dzieci-film-14182-r1/","author":[{"@type":"Person","name":"Marta Kabulska","url":"https://mamotoja.pl/author/mkabulska"}],"dateModified":"2024-05-08T00:05:44+02:00","datePublished":"2013-05-09T11:45:09+02:00","headline":"To widzą tylko dzieci - film","keywords":"kampania społeczna","publisher":{"@type":"Organization","name":"Mamotoja.pl","url":"https://mamotoja.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":85,"url":"https://media.immediate.co.uk/volatile/sites/56/2024/03/mtj-logo-crop-2-704b1b6.svg?resize=260,85","width":260}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title","/html/head/meta[@name=\"description\"]/@content"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["aktualnosci","male-dziecko-wideo","rodzina","wideo"],"channel":"rodzina","format":"standard","pageid":"73348","primary_cat":"aktualnosci","subcat":"article","author":"Marta Kabulska","publish_date":"2013-05-09T09:45:09+00:00","template":"article","taxonomies":{"posttag":["kampania-spoeczna-10501-r7"]}},"dfp":{"configuration":"Live","cat":["aktualnosci","male-dziecko-wideo","rodzina","wideo"],"channel":"rodzina","format":"standard","pageid":"73348","primary_cat":"aktualnosci","subcat":"article","posttag":["kampania-spoeczna-10501-r7"]},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"aktualnosci"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["aktualnosci","male-dziecko-wideo","rodzina","wideo"]},{"key":"tags","value":["kampania-spoeczna-10501-r7"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/204eecc434206e3238c4","aspectRatio":0.6661290322580645,"height":340,"width":249,"alt":"kampania społeczna, citylight","title":"kampania społeczna, citylight","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/56/2024/05/img8Z8myI-68d0255.jpg","sourceName":null},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"suppression":{"@type":"Suppression","@id":"/v5/.well-known/genid/3cc44785bd058711efb9","disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/a186ee21bfcf1cfb48ad","display":"Kategorie","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/5ed13465b027341329a0","slug":"aktualnosci","display":"Aktualności","parent":{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/caef606a0a5d7dae2496","slug":"rodzina","display":"Rodzina"},"taxonomy":"category"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/636a1c254ea426cf817a","slug":"male-dziecko-wideo","display":"Małe dziecko","parent":{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/8d1911f33c5ac81e5488","slug":"wideo","display":"Wideo"},"taxonomy":"category"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/748b3548828661b16d9e","slug":"rodzina","display":"Rodzina","taxonomy":"category"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/b63d54f754bbbaa60ead","slug":"wideo","display":"Wideo","taxonomy":"category"}]},{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/a4d0680bf13df4e81459","display":"Tagi","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/891595e8a60d5cb894f1","slug":"kampania-spoeczna-10501-r7","display":"kampania społeczna","taxonomy":"post_tag"}]}],"table":null,"postFormat":"standard","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":"bI4wq9Bsk2VWmNGwZAzMuKbj7xdUNZreLF0iWAdtdPD.G7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"680284","content_title":"To widzą tylko dzieci - film","content_type":"article","publication_date":"2013-05-09T09:45:09+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":73348,"contentName":"To widzą tylko dzieci - film","contentType":"ContentArticle","contentUrl":"https://mamotoja.pl/rodzina/aktualnosci/kampania-spoleczna-ktora-widza-tylko-dzieci-film-14182-r1/","pageType":"Content","siteCategory":"Mamotoja.pl/Rodzina/Aktualnosci","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Aktualnosci","website":"mamotoja-pl"},"relatedEdiPlayer":null,"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"mamotoja","schemaId":"https://mamotoja.pl/rodzina/aktualnosci/kampania-spoleczna-ktora-widza-tylko-dzieci-film-14182-r1/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"73348"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/mamotoja.pl","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["Live"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":false},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":"fh03VzXbJ7TSroxaNqRLE_SKE3XC_PJUT7Ivop7VopT.T7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleHeader":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"burdaffi_legal_notice_id","props":{"data":null,"widgetArea":"articleBelowContent"}},{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"582494706ccb0960db8607dd128f1bfd","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Polecane","limit":16,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":true,"hideAuthorNameOnCards":false,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"b2e3ee7a096da365591375b82875c705","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Hiszpańska fundacja ANAR w swojej kampanii przeciwko przemocy wobec dzieci wykorzystała reklamy outdoorowe. Kampania skierowana jest do kilkuletnich dzieci i to właśnie JEDYNIE one mogą w całości zobaczyć przekaz kampanii. Dorośli zgodnie z hasłem - "Czasem przemoc wobec dzieci jest widoczna wyłącznie dla tego, który jest jej ofiarą", patrząc na promujące ją citylighty, widzą zwykłą twarz chłopca. Dzieci mogą zobaczyć więcej! Wykorzystując druk soczewkowy umieszczono na wysokości odpowiadającej perspektywie średniego wzrostu dziesięciolatka napis "Si alguien te hace dańo, llamanos y te ayudaremos" ("Jeśli ktoś cię krzywdzi, zadzwoń i otrzymasz pomoc") oraz numer telefonu. Oprócz napisu pojawiają się ślady pobicia na twarzy chłopca patrzącego na najmłodszych z reklamy.
Reklama
Według twórców (hiszpańskiej fundacji ANAR) plakat ma skłonić dzieci będące ofiarami przemocy do podjęcia działania.
Jak możemy przeczytać na kampaniespoleczne.pl: "...kampania ma dotrzeć do najmłodszych tak, by nawet w obecności dorosłych dać im poczucie anonimowości i zachęcić do podzielenia się swoim problemem."
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.