Hiszpańska fundacja ANAR w swojej kampanii przeciwko przemocy wobec dzieci wykorzystała reklamy outdoorowe.
Kampania skierowana jest do kilkuletnich dzieci i to właśnie JEDYNIE one mogą w całości zobaczyć przekaz kampanii. Dorośli zgodnie z hasłem - "Czasem przemoc wobec dzieci jest widoczna wyłącznie dla tego, który jest jej ofiarą", patrząc na promujące ją citylighty, widzą zwykłą twarz chłopca. Dzieci mogą zobaczyć więcej! Wykorzystując druk soczewkowy umieszczono na wysokości odpowiadającej perspektywie średniego wzrostu dziesięciolatka napis "Si alguien te hace dańo, llamanos y te ayudaremos" ("Jeśli ktoś cię krzywdzi, zadzwoń i otrzymasz pomoc") oraz numer telefonu. Oprócz napisu pojawiają się ślady pobicia na twarzy chłopca patrzącego na najmłodszych z reklamy.

Reklama

Według twórców (hiszpańskiej fundacji ANAR) plakat ma skłonić dzieci będące ofiarami przemocy do podjęcia działania.

Jak możemy przeczytać na kampaniespoleczne.pl: "...kampania ma dotrzeć do najmłodszych tak, by nawet w obecności dorosłych dać im poczucie anonimowości i zachęcić do podzielenia się swoim problemem."

Zaskakująca, ale czy skuteczna? - pisz i sprawdzaj, co myślą inni na forum babyonline

Reklama

Zobacz, jak to działa:

Zobacz także
Reklama
Reklama
Reklama