Reklama

Współpraca Pampers i UNICEF rozpoczęła się w 2006 roku. Jej celem od początku była ochrona zarówno matek, jak i ich dzieci przed tężcem noworodkowym. Przez ostatnie 15 lat współpraca ta pomogła uratować przed śmiercią z powodu tężca noworodkowego około miliona noworodków.

Reklama

UNICEF i marka Pampers razem zmieniają świat na lepsze

Tężec noworodkowy to śmiertelna choroba, którą można w relatywnie łatwy sposób wyeliminować – dzięki szczepieniom i zachowaniu należytej higieny porodowej. Partnerstwo marki Pampers i organizacji UNICEF pomogło wyeliminować tę chorobę w 26 krajach, chroniąc jednocześnie około 100 milionów kobiet i ich dzieci.

Współpraca opierała się na obietnicy „1 paczka = 1 szczepionka” – za każde sprzedane opakowanie pieluszek Pampers z logo UNICEF, 1 szczepionka będzie przekazana do organizacji. Ten prosty mechanizm zaangażował społeczeństwo do wspierania akcji, co miało bezpośredni wpływ na walkę z tężcem noworodkowym, generując największe fundusze zebrane przez partnera korporacyjnego.

W czwartkowym spotkaniu wzięły udział: Ranya Shamoon – Starszy Wiceprezes Baby Care Europe, Procter & Gamble oraz Carla Haddad Mardini – Dyrektor Działu Pozyskiwania Funduszy i Partnerstw Prywatnych z UNICEF-u. Dołączyli do nich również eksperci: Linda Scott – Profesor Honorowy Uniwersytetu Oksfordzkiego oraz Dr Azhar Abid Raza – Specjalista ds. Szczepień Matek i Nastolatków, UNICEF.

„Dzięki połączeniu sił, marka Pampers i UNICEF były w stanie osiągnąć znaczącą i długotrwałą zmianę, która ma bezpośredni wpływ na życie niezliczonej liczby rodzin i dzieci na całym świecie. Chcemy skorzystać z okazji i podziękować każdemu, kto wspierał nasze działania i pomógł wyeliminować tężec noworodkowy, aby dziecięcy świat był jeszcze lepszy. Razem zmieniliśmy życie matek, dzieci i przyszłych pokoleń. To wspaniały przykład na to jak P&G oraz Pampers z miłością wspierają potrzebujących” – mówiła Ranya Shamoon, Starszy Wiceprezes Baby Care Europe, Procter & Gamble.

Partnerstwo Pampers i UNICEF to najpiękniejszy przykład na to, że dzięki porozumieniu i współpracy możemy czynić dobro i mamy realny wpływ na zdrowie milionów dzieci i ich mam na całym świecie.

Niezwykłe wydarzenia roku 2020 pokazały, że marki i firmy są odpowiedzialne za społeczeństwo i otaczający nas świat. Partnerstwo Pampers i UNICEF jest częścią stałego zaangażowania firmy P&G we wpływ na społeczność i jest jednym z działań firmy, które mają na celu realizację 2021 Dobrych Działań P&G na 2021 r.

Reklama

„Nasza 15-letnia współpraca z Pampers przyczyniła się do uratowania prawie miliona noworodków przed cichym zabójcą – tężcem noworodkowym. Zakupiliśmy ponad 300 milionów szczepionek, które ochroniły 100 milionów kobiet i ich dzieci. Dzięki pomocy marki Pampers i innych partnerów, liczba zgonów noworodków spowodowanych tężcem zmniejszała się rocznie o ponad 60%. Wsparcie to stało się jeszcze ważniejsze, podczas pandemii COVID, która zagroziła zakłóceniem świadczenia usług szczepień przeciwko tężcowi i cofnięciem ciężko osiągniętego sukcesu w postaci eliminacji tej choroby. Długoterminowe kooperacje, takie jak ta z marką Pampers, są doskonałym przykładem tego, jak UNICEF, współpracując z sektorem prywatnym, może dotrzeć do najbardziej bezbronnych i sprawić, aby każde dziecko nie tylko przeżyło, ale było bezpieczne” – skomentowała Carla Haddad Mardini, Dyrektor Działu Pozyskiwania Funduszy i Partnerstw Prywatnych z UNICEF-u.

Reklama
Reklama
Reklama