Chyba każda mama, która robiła zakupy dla dzieci za granicą, zna Primark. Są to wielkopowierzchniowe sklepy z wielką liczbą niedrogich i przyzwoitych jakościowo ubrań, ale nie tylko. Sieć oferuje też bieliznę, obuwie, czapki, kosmetyki, akcesoria do domu i torebki, plecaki dla dzieci. Do tej pory Primark był zakupowym celem dla wielu osób wyjeżdżających za granicę. Już niebawem wystarczy podróż do Warszawy, aby pobuszować wśród tysięcy produktów na każdą kieszeń.

Reklama

Polityka cenowa Primark

Za granicą sieć oferowała swoje produkty w bardzo atrakcyjnych cenach w porównaniu do innych sieciowych marek. Dziecięcy T-shirt za 2-3 Euro (10-12 zł) wcale nie był w Primark rzadkością. Jednak wiele tanich marek, wchodząc do Polski, podnosiło ceny. Czy tak będzie i z Primark?

„Nasze DNA »Niesamowita moda w niesamowitych cenach« będzie miało odzwierciedlenie także w Polsce. Asortyment będzie podobny, a ceny porównywalne jak w innych sklepach w Europie. Nadal będziemy więc atrakcyjni cenowo’’ – zapewnia przedstawiciel marki w Polsce, Maciej Podwojski. I dodaje: „Trzymamy się tego, żeby były to produkty jak najwyższej jakości w jak najlepszych cenach’’. Już niebawem będzie można te zapewnienia zweryfikować w praktyce.

Duża powierzchnia, najnowszy design

Sklep w Galerii Młociny zajmie powierzchnię 3,66 metrów kwadratowych rozplanowanych na dwóch piętrach. Do dyspozycji klientów będzie 30 kas. Sam sklep ma być urządzony z najnowszymi wytycznymi sieci dotyczącymi designu i będzie pozwalał korzystać z bezpłatnego dostępu do bezprzewodowego internetu. Trwają szkolenia pracowników, aby sklep mógł oferować swoim klientom to, z czego słynie: „niesamowitą obsługę klienta’’ – mówi Maciej Podwojski.

Pierwszy Primark w Polsce miał zostać otwarty wiosną. Plany te pokrzyżowała epidemia koronawirusa. Teraz sieć uznała, że sytuacja jest na tyle opanowana, że otwarcie sklepu nie będzie zagrażać klientom i pracownikom. Kolejny Primark ma zostać otwarty w przyszłym roku w Poznaniu.

Zobacz także

Sprawdź też:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama