Reklama

"Nie pozostajemy w tyle za liderami rynkowymi i wprowadzamy program znaczkowy z pluszakami popularnej bajki Ice Age" – czytamy na stronie sieci supermarketów Spar. Czyżby Świeżaki i Lidlaki miału konkurencję?

Reklama

Warzywa i owoce mają konkurencję!

Klienci najpopularniejszych polskich dyskontów, Biedronki i Lidla, zwariowali na punkcie kolorowych pluszaków, które od kilku tygodni można znaleźć w marketach. Sieć supermarketów Spar wprowadziła na rynek własną kolekcję pluszaków. Zamiast owoców i warzyw, Spar oferuje klientom podobizny bohaterów z filmu animowanego "Epoka lodowcowa". Do owoców i warzyw z dyskontów mogą dołączyć m.in. Sid, Wiewiór czy mamut Maniek.

Na czym polega akcja supermarketów Spar?

Akcja promocyjna Spar rusza 15 września i potrwa aż do 23 listopada. Każde wydane 25 zł to jedna naklejka. Gdy klient uzbiera 4 naklejki, będzie mógł kupić kubek z postaciami z filmu w promocyjnej cenie. Gdy uzbiera 6 naklejek, będzie mógł je wymienić na wyjątkową maskotkę, również w wyjątkowo przystępnej cenie.

Co myślicie o takiej akcji? Czy to rzeczywiście konkurencja dla Świeżaków i Lidlaków?

Zobacz także: Zrobią wszystko, by zdobyć Świeżaka. Czy to nie przesada?!

Reklama

Źródło: spar.pl

Reklama
Reklama
Reklama