Reklama

Firma Whisbear Szumiący Miś wraz z wokalistką Riyą Sokół przygotowały wyjątkową płytę muzyczną. "Nie’doskonałe" to projekt skierowany do wszystkich Mam, które chcą pielęgnować swoje macierzyństwo w zgodzie z sobą i akceptacją niedoskonałości. Premiera płyty zaplanowana jest w Dzień Matki - 26 maja. Partnerem projektu jest marka Emolium, która wspiera Mamy od 1.dnia życia ich dziecka.

Reklama

Płyta "Nie’doskonałe" zawiera 10 piosenek, do których muzykę skomponował Paweł Lucewicz, a słowa napisała Riya Sokół, która także zaśpiewała wszystkie utwory. Aranżację muzyczną przygotowali Michał Wasilewski i Wojtek Baranowski, producenci z warszawskiego studia "DOBROĆ".
Każda z piosenek porusza ważny dla macierzyństwa temat: zadbanie o własne potrzeby, akceptacja czasem trudnych sytuacji, czy bezwarunkowa miłość do dziecka. Twórczynie projektu chcą pokazać innym Mamom, że uczucia, które chowają przed światem, których często się wstydzą, są tak naprawdę tym, co łączy wszystkie Mamy na całym świecie. "Chcemy zaprosić Mamy do dzielenia się sobą, takimi jakie są. Chcemy im pokazać, że mają prawo do "niedoskonałości", poczucia winy i słabości, z którymi jako matki mierzą się każdego dnia. Czasem samo podzielenie się, nazwanie tych emocji jest już ogromną ulgą. Zwłaszcza jak zderzamy bezlitosne ocenianie siebie z perspektywą z zewnątrz- na przykład własnej przyjaciółki, która okazuje się, że nas podziwia..." – wyjaśnia Zuzanna Sielicka-Kalczyńska, współwłaścicielka marki Whisbear.

"W albumie "Nie’doskonałe" odsłaniam się z wszystkimi emocjami, które dotyczą macierzyństwa, z uczuciami jakich doświadczyłam ja i większość Mam, które znam" - podkreśla Riya Sokół.
Pierwszym singlem promującym płytę jest utwór "O sobie samej". W klipie nagranym do tej piosenki możemy zobaczyć aktorkę Kamillę Baar – Kochańską, a także Riyę.

Płyta jest częścią większego projektu "Nie’doskonałe". W pierwszej odsłonie projektu, Whisbear i Riya Sokół stworzyły spot "I’mperfect- Nie’doskonałe". Do jego realizacji zaproszone zostały Mamy, należące do różnych kultur, środowisk. Wszystkie zapytane o to, jak siebie widzą jako Matki, skupiały się przede wszystkim na swoich niedoskonałościach i strachu, który w nich drzemie. Następnie pokazano im coś, czego się nie spodziewały - wypowiedzi ich przyjaciółek i tego jak one widzą ich jako mamy. To było niesamowite przeżycie dla nas wszystkich.
Emocje, reakcje, słowa, które tam padały poruszały każdego, kto był na planie. Mamy wiedziały, że będą opowiadać o sobie, nie wiedziały jednak, że także o sobie usłyszą – opowiada Riya Sokół, współtwórczyni projektu. Spot do tej pory dotarł do ponad 400 tysięcy widzów na Facebooku Whisbear Szumiący Miś: http://bit.ly/2rH03mD

Reklama

Płyta "Nie’doskonałe" w sprzedaży od 26 maja, na oficjalnej stronie www.whisbear.pl

Reklama
Reklama
Reklama