“Ubrania od Serca” to program dzięki któremu klienci, którzy kupią w danym terminie określone produkty Vizir, przyczyniają się do zakupu bonów na nowe ubrania dla dzieci z domów dziecka.

Reklama

Dzięki hojności Polaków, w tym roku marka Vizir ufundowała 1 582 vouchery, które umożliwią dzieciom kupienie nowych ubrań. Od startu w 2017 roku, program pomógł wywołać uśmiech na twarzach ponad 2 800 dzieci.

“Chcielibyśmy podziękować WSZYSTKIM, którzy się zaangażowali. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że końcowe wyniki tegorocznej edycji ponownie przerosły nasze oczekiwania i przekroczyły wyniki z poprzedniego roku. To pokazuje, jak ważna jest idea kampanii – umożliwienie dzieciom posiadania zupełnie nowych ubrań w wybranym przez siebie kolorze, rozmiarze, czy fasonie. Po raz kolejny napłynęła znacznie większa ilość zgłoszeń do programu i otrzymaliśmy wiele ciepłych słów zarówno od instytucji, jak i od dzieci w postaci zdjęć, filmów wideo, podziękowań, prac artystycznych itp. To było naprawdę miłe i pokazało zaangażowanie i radość obdarowanych” – wyjaśnia Mariola Mirek, Manager ds. Komunikacji w P&G.
“Co więcej, na bazie porównania różnego rodzaju akcji społecznych jakie organizowało Towarzystwo Nasz Dom w prawie 30-letniej historii istnienia organizacji można uznać, że Program „Ubrania od Serca” cieszył się dużym zainteresowaniem i bardzo pozytywnie wyróżnił się jako ogólnopolska inicjatywa pomocy dzieciom wychowującym się poza rodzinami biologicznymi. - powiedziała Iwona Niemasz, Prezes Zarządu Towarzystwa Nasz Dom.

Marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom wierzą, że każde dziecko zasługuje na równe szanse na kształtowanie swojej przyszłości. Stąd program „Ubrania od serca” wspiera domy dziecka w działaniach na rzecz zmniejszania nierówności między dziećmi tam mieszkającymi, a ich rówieśnikami z pełnych rodzin, jednak specyfika funkcjonowania tego rodzaju placówek oraz kwestie finansowe często to utrudniają. Dzieci w domach dziecka zazwyczaj nie mają możliwości wybrania samodzielnie choćby jednego kompletu zupełnie nowych ubrań, które mogłyby nosić w szkole i w czasie wolnym, gdzie spotykają się z rówieśnikami. Ponadto, mają ograniczone możliwości zdobycia praktycznych umiejętności życiowych, takich jak wybór odzieży lub decydowanie na co wydać pieniądze. Celem programu jest umożliwienie im samodzielnych zakupów i wyboru własnych ubrań - czyli działań, które są nam wszystkim dobrze znane, a których te dzieci są pozbawione. Oferując dzieciom vouchery na zakup odzieży, program „Ubrania od serca” zapewnia domom dziecka wielopoziomowe wsparcie.

Obie edycje programu spotkały się z dużym zainteresowaniem konsumentów i odniosły ogromny sukces. Celem było i nadal jest podniesienie świadomości na temat problemu i znalezienie rozwiązania, by pomoc dotarła tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Mamy nadzieję, że coraz więcej osób będzie wspierać akcję “Ubrania od Serca” w trakcie kolejnej, trzeciej edycji.

Zobacz także
Reklama

Po więcej informacji zajrzyjcie >> tutaj
Materiał powstał z udziałem marki Vizir.

Reklama
Reklama
Reklama