Reklama

#BabyonlineRT, czyli Babyonline Rodzice Testują

Poznaj nowy projekt Babyonline uwielbiany przez matki! Jest on ściśle powiązany z katalogiem produktów, w którym rodzice wymieniają się opiniami na temat produktów dla dzieci i młodych mam.

Reklama

Skąd pomysł na #BabyonlineRT?

– Od dawna wiedziałyśmy, że to, czego mamy poszukują w internecie, to opinie na temat produktów, które chcą kupić dla siebie po porodzie, przed porodem, albo dla swoich dzieci. Postanowiłyśmy wyjść im naprzeciw i tak powstał najpierw nasz Katalog Produktów, a teraz jeszcze akcja integrująca nasze czytelniczki Babyonline Rodzice Testują – wyjaśnia Sylwia Niemczyk, redaktorka prowadząca Babyonline.pl.

W ciągu pierwszego miesiąca od wystartowania akcji dołączyło do niej już ponad 1000 mam!

Jeśli chcesz testować produkty i dzielić się opiniami z innymi mamami, dołącz do grupy na Facebooku Babyonline Rodzice Testują #BabyonlineRT!

O wspaniały lunch dla gości zadbała N31 restaurant&bar by Robert Sowa

Reklama

Zobacz też: HIT Mamo, To Ja - najlepsze produkty dla dzieci w 2015 r.

Reklama
Reklama
Reklama