Firma Procter & Gamble zawsze podkreśla, że siłą ich marki jest to, że wspierają mamy z ogromną dumą. Do swojej niezwykłej kampanii zaprosili sportowców, którzy wystartują w Igrzyskach Olimpijskich 2016 w Rio de Janerio. Oprócz Mai Włoszczowskiej (kolarka) i Radosława Kawęckiego (pływak), bohaterkami kampanii są przede wszystkim ich mamy. W kampanii to one reprezentują wszystkie mamy na świecie, a nie tylko te, które są mamami małych sportowców.

Reklama

Niezwykła siła mam

Kampania ruszyła 27 kwietnia, czyli 100 dni przed rozpoczęczciem Igrzysk. Na inaguracji zaprezentowany został niezwykły spot „Strong”, który pokazuje jak ogromną siłę posiada każda mama.
„Strong” to krótki film obrazujący i ukazujący z nowej perspektywy decydującą rolę, jaką mamy odgrywają w życiu swoich dzieci. Film zgłębia prostą ludzką prawdę: odwaga, którą matki wykazują się każdego dnia, objawia się w najważniejszych chwilach życia ich dzieci. Kamera towarzyszy czterem mamom i ich dzieciom w ich olimpijskiej przygodzie, pokazując momenty – zarówno te mniej, jak i bardziej doniosłe – w których siła mamy odgrywa decydującą rolę, aż do punktu kulminacyjnego, gdy ich dziecko zbiera całą odwagę i występuje na największej arenie świata – Igrzyskach Olimpijskich.

Kampania o mamach i dla nich

Kampania powstała na bazie obserwacji, że za sukcesem każdego sportowca stoi jego niesamowita mama – twierdzi Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer. Nasze zainteresowanie Igrzyskami Olimpijskimi – jako firmy, która z dumą wspiera mamy – jest naturalne, ponieważ marki P&G na co dzień towarzyszą mamom (nie tylko olimpijczyków) i ich dzieciom. Dostrzegamy wielką siłę matek w każdym aspekcie życia i wpływ tej siły na dzieci w okresie dorastania. Poprzez naszą kampanię zachęcamy wszystkich, by wspólnie z nami podziękowali wszystkim mamom na świecie za rolę, jaką odgrywają w wychowywaniu silnych dzieci – dodaje.

Reklama

Zobacz też: Dekalog matki niezniszczalnej - też nią jesteś?

Reklama
Reklama
Reklama