Reklama

LINKIMALS od Fisher-Price to interaktywne zwierzątka, które będą rozmawiać, śpiewać i rozwijać dziecko w rytmie edukacyjnych piosenek i wypowiedzi. LINKIMALS uczą nie tylko wspólnej zabawy w grupie, ale także m.in. znajomości alfabetu, liczenia, dni tygodnia, kolorów, ciekawostek o zwierzętach.Ostatnio do kolorowej rodziny LINKIMALS dołączyły nowe zwierzątka – Sowa, Wieloryb oraz Niedźwiedź Polarny! Trzy nowości są stworzone z myślą o dorastających fanach interaktywnych zwierzątek, dlatego są dedykowane maluchom od 18. miesiąca życia.

Reklama

INTERAKWTYNA SOWA (HJN58) ma wbudowane ponad dziewięćdziesiąt edukacyjnych piosenek, różnorodnych melodyjek – a do tego mówi! Sowa to mądra głowa, więc nauczy Twoje dziecko m.in. cyferek, literek, dni tygodnia, nazw miesięcy, czy opisów pogody. Sowa mówi do dziecka pełnymi zdaniami, co wpływa na rozwój mowy malucha. Wytłumaczy także jak nazwać różne emocje i podpowie, jak sobie z nimi radzić – „Czasami jestem smutna i nie wiem dlaczego. Ale wystarczy, że komuś o tym powiem i od razu jest mi lepiej”.

Ucząc kolorów, wyświetla je na swoich wielkich, sowich oczach, które migoczą w rytm wszystkich odpowiedzi. Podświetlany dzióbek, sprawia wrażenie jakby się ruszał, gdy Sowa zaprasza dziecko do wspólnej zabawy! Wystarczy nacisnąć jeden z przycisków na jej brzuszku lub pobujać ją za skrzydełko, by zacząć wspólną zabawę. Znajomość liczb czy literek wpłynie na pewność siebie malucha, gdy rozpocznie edukację w przedszkolu. Sowa zachęca również, by tańczyć i kołysać się na boki razem z nią! Motywuje to dziecko do ruchu, który jest niezwykle ważny na każdym etapie rozwoju.

Jednak prawdziwa zabawa zaczyna się gdy inne zabawki z linii LINKIMALS są obok siebie, reagują na siebie nawzajem, wspólnie śpiewając piosenki, śmiejąc się, odpowiadając sobie na pytania, czy świecąc kolorowymi światełkami. Jak to działa? Kiedy Sowa np. mówi „Nauczmy się liczyć do 20”, wszystkie zwierzątka z rodziny LINKIMALS, które znajdą się obok niej, liczą i śpiewają razem z nią. Pokazuje to dziecku, które początkowo ma trudności z nawiązywaniem kontaktów z rówieśnikami, że warto jest bawić się w grupie, bo niesie to mnóstwo radości. Z taką wesołą gromadką przyjaciół, żadne dziecko nie będzie się nudzić. Pokazywanie dziecku, że wspólna zabawa niesie dużo radości, jest istotna w rozwoju małego dziecka, które obserwuje, naśladuje i uczy się nowych umiejętności.

materiały prasowe

INTERAKTYWNY WIELORYB (HJR69), dzięki swojej kolorowej klawiaturze, sprawi, że dziecko rozpocznie naukę cyferek, która stanie się prawdziwą przyjemnością. Naciskając poszczególne przyciski od 1 do 20, pozna nazwy liczb, a utrwalać je będzie w rytmie wesołych piosenek. Aby maluch miał jeszcze lepszą zabawę, może zagrać w edukacyjną grę – poszukiwanie konkretnych numerów na grzbiecie wieloryba. Reagując na polecenie np. „Naciśnij cyfrę przed cyfrą 5” maluszek ćwiczy umiejętność logicznego myślenia, dzięki której łatwiej będzie mu w późniejszym etapie np. czytać ze zrozumieniem szkolne polecenia. Gdy uda mu się poprawnie wykonać zadanie, zostaje nagrodzony przez Wieloryba pochwałą, co zachęca je do dalszej zabawy

materiały prasowe

Dzięki Interaktywnemu NIEDŹWIEDZIOWI POLARNEMU (HJR76) szkrab odkryje świat kształtów i kolorów! Na grzbiecie zabawki znajdują się kolorowe klocki, które trzeba dopasować w odpowiednie otwory. Takie zadanie ćwiczy motorykę i zwinność małych rączek, dzięki której w przyszłości dziecku będzie łatwiej nauczyć się rysować i pisać. Po wyjęciu danego klocka z otworu Niedźwiedź Polarny wypowiada kształt klocka, dzięki czemu dziecko może je zapamiętać. Zabawka zachęca też do zabawy w quiz, prosząc dziecko o odnalezienie odpowiedniego kształtu.

„Pomarańczowy trójkąt – możesz go dla mnie znaleźć?” Gdy dziecku uda się wykonać to zadanie, zostaje nagrodzone radosnymi wypowiedziami: „Udało Ci się!”. Pochwały sprawiają, że chętniej podejmuje próby odpowiedzi na kolejne pytania Niedźwiedzia Polarnego, utrwalając nazwy kształtów i kolorów, poszerzając zasób słów. Podczas zabawy oczy Niedźwiedzia świecą się w różnych kolorach. Dodatkowo po przyciśnięciu danego klocka aktywują się jego dodatkowe funkcje – wesołe, edukacyjne piosenki, które zachęcają do wspólnego śpiewania i aktywności.

materiały prasowe

Rodzina LINKIMALS od FISHER-PRICE liczy sobie już 13 Interaktywnych zwierząt: SOWA, WIELORYB, MIŚ POLARNY, LENIWIEC, PINGWIN, KOALA, PANDA, LAMA, ŁOŚ, ŻÓŁW, BÓBR, WYDRA, JEŻ! Każda zabawka posiada indywidualne funkcje i w rytmie wesołej zabawy rozwija w dziecku nowe umiejętności. Ale najlepsza zabawa zaczyna się wtedy, kiedy zwierzątka są wszystkie razem i mogą wspólnie śpiewać ulubioną piosenkę „Jak się masz? Czy pobawić się chcesz?” lub razem z dzieckiem liczyć, uczyć się kolorów czy alfabetu. Zwierzątka reagują na siebie, odpowiadając sobie nawzajem na pytania. Z taką paczką przyjaciół zawsze będzie wesoło! W końcu im nas więcej, tym lepsza zabawa!

Reklama

Zabawki Fisher-Price znajdziesz w sklepach stacjonarnych Smyk lub na www.smyk.com

Reklama
Reklama
Reklama