Magazyn "Mamo, To Ja" wystawił zdjęcie na okładkę na aukcji charytatywnej podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Szczęśliwym zwycięzcą licytacji okazała się 9-miesięczna Mia Drozd z Rzeszowa. Rodzice dziewczynki wylicytowali sesję zdjęciową dla swojego dziecka za kwotę 6,7 tys. złotych.
- Przez cały okres licytacji patrzyliśmy, czy rośnie nasza kwota - mówi Aleksandra Sokalska, redaktor prowadząca "Mamo, To Ja". - Na początku rosła bardzo powoli i trzymaliśmy cały czas kciuki, ale ostatniego dnia to był absolutny szał. Do ostatnich sekund licytacji emocjonowaliśmy się w redakcji wynikiem. Towarzyszyły temu wielkie emocje, a kiedy padła ostateczna kwota, byliśmy pod wielkim wrażeniem. Dlatego bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim rodzicom za udział w licytacji a zwycięzcom gratulujemy.

Reklama

Sesję okładkową wygrała Mia z Rzeszowa

Rodzice małej Mii też nie kryli radości i wzruszenia z udziału w akcji.
- Bardzo cieszymy się, że to właśnie nam udało się wylicytować to zdjęcie na okładkę magazynu - mówi Beata Drozd, mama małej Mii. - Do ostatniej chwili nie było wiadomo, komu się udało, więc emocje były olbrzymie. Dlatego kiedy okazało się, że to my wygraliśmy licytację bardzo się ucieszyłam. Zawsze wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy a tym razem równocześnie będzie to połączone z wspaniałą pamiątką dla naszej Mii.

Jak wypadła sesja z udziałem niemowlaka?

W kwietniu odbyła się sesja fotograficzna z udziałem małej Mii.
- Mia to profesjonalna modelka - śmieje się Piotr Ratajski, fotograf, autor sesji na okładkę magazynu "Mamo, To Ja".- Efekty naszej pracy możecie zobaczyć na zdjęciu okładkowym.
Magazyn ze zdjęciem okładkowym wylicytowanym podczas tegorocznej edycji WOŚP będzie można nabyć już na początku maja 2017 roku. Mia jest na okładce czerwcowego magazynu "Mamo To Ja".

Gerber wziął udział w naszej akcji

Sponsorem sesji fotograficznej była firma Gerber.
- Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wspiera maluchy od samego początku i dba o ich zdrowie i bezpieczeństwo, podobnie jak my. Łączy nas dbałość o dzieci, dlatego zdecydowaliśmy się wziąć udział w akcji - mówi Monika Bekiesz, Group Product Manager Nestlé.

Dziękujemy marce Gerber, która jest sponsorem sesji okładkowej „Mamo, To Ja”, którą można było wygrać w aukcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Zobacz także
mat. prasowe

Polecamy:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama