Najsłynniejszą reklamę z dziećmi obejrzano na You Tube ponad 45 milionów razy. To absolutny rekord świata pod względem liczby wyświetleń online.

Reklama

Żeby było ciekawiej, zanim pojawiła się oficjalna wersja reklamy wody Evian, w internecie pojawiły się krótkie filmiki z tańczącymi dziećmi z różnych krajów. Niektórzy uwierzyli, że niemowlęta naprawdę potrafią tańczyć berakdance!

Tymczasem byli to dorośli profesjonaliści, którzy naśladowali ruchy dzieci, a ich twarze zamieniono (za pomocą komputerowego montażu) na buzie prawdziwych maluchów z całego świata. Efekt zaskoczył wszystkich.

Zobacz na następnej stronie, jak powstawała najsłynniejsza reklama z dziećmi.

[CMS_PAGE_BREAK]

Zobacz także

Zobacz film o tym, jak powstawała najsłynniejsza reklama z dziećmi.

Głównego bohatera, czyli dziecko, który pojawia się w ostatniej scenie i unosi rękę, znaleziono na kilka dni przed końcem zdjęć.
A tancerze i wrotkarze, którzy naśladowali ruchy dzieci przyznali, że było im bardzo trudno udawać. Potykali się i podpierali przy niektórych ewolucjach, choć od lat wykonują je bezbłędnie.

Reklama

W internecie jest już dostępna nowa reklama z tańczącymi dziećmi.

Reklama
Reklama
Reklama