Najsłynniejsza reklama z dziećmi
Zobacz jak bobasy jeżdżą na wrotkach, skaczą po poręczach i tańczą breakdance! Dowiedz się, gdzie filmowcy znaleźli takie zdolne dzieci.
Najsłynniejszą reklamę z dziećmi obejrzano na You Tube ponad 45 milionów razy. To absolutny rekord świata pod względem liczby wyświetleń online.
Żeby było ciekawiej, zanim pojawiła się oficjalna wersja reklamy wody Evian, w internecie pojawiły się krótkie filmiki z tańczącymi dziećmi z różnych krajów. Niektórzy uwierzyli, że niemowlęta naprawdę potrafią tańczyć berakdance!
Tymczasem byli to dorośli profesjonaliści, którzy naśladowali ruchy dzieci, a ich twarze zamieniono (za pomocą komputerowego montażu) na buzie prawdziwych maluchów z całego świata. Efekt zaskoczył wszystkich.
Zobacz na następnej stronie, jak powstawała najsłynniejsza reklama z dziećmi.
[CMS_PAGE_BREAK]
Zobacz film o tym, jak powstawała najsłynniejsza reklama z dziećmi.
Głównego bohatera, czyli dziecko, który pojawia się w ostatniej scenie i unosi rękę, znaleziono na kilka dni przed końcem zdjęć.
A tancerze i wrotkarze, którzy naśladowali ruchy dzieci przyznali, że było im bardzo trudno udawać. Potykali się i podpierali przy niektórych ewolucjach, choć od lat wykonują je bezbłędnie.
W internecie jest już dostępna nowa reklama z tańczącymi dziećmi.