Są takie akcje dużych firm, które są społecznie przydatne i do takich bez wątpienia należy projekt Podwórko NIVEA Rodzinne Miejsce Zabaw. Słyszałyście o nim? W ubiegłym roku, podczas pierwszej edycji projektu ponad tysiąc polskich gmin zgłosiło się do konkursu. W tym roku właśnie rusza druga edycja akcji, która mobilizuje całe społeczności, integruje mieszkańców gmin i pokazuje, że kiedy cel jest słuszny potrafimy wspiąć się na wyżyny kreatywności, żeby go osiągnąć.

Reklama
Babyonline.pl

O tym właśnie przedstawiciele NIVEA i nowy ambasador projektu – Mateusz Kusznierewicz – opowiadali dzisiaj na spotkaniu prasowym. Entuzjazm dla akcji udzielił się wszystkim. W 2015 roku oddano 18 milionów głosów na lokalizacje biorące udział w konkursie! Ludzie skrzykiwali się na Facebooku, nagrywali filmy motywujące i nakłaniające do głosowania. Nawet księża namawiali podczas mszy na oddanie głosu w konkursie!

materiały prasowe

W końcu wyłoniono 40 zwycięzców i NIVEA wybudowała w tych gminach 40 placów zabaw – podwórek, które nazywa retro-nowoczesnymi. Dlaczego? Zamysłem pomysłodawców było stworzenie takich miejsc, w których rodzice będą aktywnie bawić się z dziećmi – stąd miejsca do gier takich jak klasy, ściany wspinaczkowe, huśtawki, skakanki. Byliście może w którymś z tych Rodzinnych Miejsc Zabaw?

Chodzi o to, żeby chciało nam się wyjść z domu: - Jeśli aktywnie bawimy się z dziećmi, one chcą wychodzić. Jeśli usiądziemy na ławce i będziemy stukać w smartfony, jutro nie będą chciały wyjść – przekonywał Mateusz Kusznierewicz. Powiedział, że sam to sprawdził i teraz bardzo się pilnuje, żeby nawet nie wyjmować telefonu na placu zabaw.

materiały prasowe

W tym roku powstanie kolejnych 40 Podwórek NIVEA. Podobnie jak w zeszłym roku mają odpowiadać potrzebom całej rodziny i integrować lokalne społeczności. W tym roku do znanych już sprzętów z Rodzinnych Miejsc Zabaw dojdą nowości: linarium, czyli namiot linowy oraz przeplatanka – wspomagająca rozwój małej motoryki. Więcej szczegółów znajdziecie na tej stronie. Może zagłosujecie na kandydatów ze swojej okolicy?

Zobacz także

Zobacz też:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama