Biedronka prawie dwa lata temu stworzyła akcję lojalnościową, o której słyszał chyba każdy. Gang Świeżaków to prawdziwy fenomen i niesamowicie skuteczna reklama dla dyskontu. Badania "Brand Equity 2017", przeprowadzone przez firmę Nielsen, pokazały, że dzięki akcjom z maskotkami 40 proc. ankietowanych odwiedza sklepy Biedronka częściej niż wcześniej. W ramach ostatniej akcji "Gang Świeżaków 2" Biedronka wypuściła na rynek ponad 6 milionów pluszaków. Z powodu dużego zainteresowania akcją, w wielu sklepach zabrakło maskotek. Zdarzały się nawet przypadki kradzieży naklejek Gangu Świeżaków.

Reklama

Nadciąga Gang Słodziaków!

Już niedługo w Biedronce ponownie pojawią się pluszaki. W nowej edycji pluszowe warzywa i owoce zastąpią maskotki w postaci zwierząt. Aby je zdobyć, należy zbierać naklejki, które następnie wymienimy na zabawki. Dodatkowe naklejki dostaniemy za zakup owoców i warzyw, produktów z oferty partnerów akcji, a także za korzystanie z karty lojalnościowej Moja Biedronka.

Gang Słodziaków to pluszowe zwierzaki - lis, jeż, sowa, królik i inne. Do zebrania będzie sześć maskotek. Oprócz pluszaków, w sklepach Biedronka pojawią się książki z opisem przygód Gangu Słodziaków.

Akcja wystartuje w poniedziałek 27 sierpnia i potrwa kilkanaście tygodni.

źródło: wiadomoscihandlowe.pl

Zobacz także

Zobacz także:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama