Reklama sieci delikatesów Piotr i Paweł podbiła serca tysięcy mam! Z okazji Dnia Dziecka sieć przeprowadziła badanie wśród klientów. Rodzice i dzieci zamienili się rolami – dzieci samodzielnie robiły zakupy, a rodzice podglądali, jak ich latorośle się zachowują, wkładając kolejne produkty do koszyka... Zobaczcie sami!

Reklama

Kampania z okazji Dnia Dziecka


Reklama delikatesów, niezależnie od tego, jak bardzo wyreżyserowana, zwraca uwagę na jedną, bardzo ważną rzecz, o której często zapominamy: dzieci uczą się od rodziców i ich naśladują.

"To, jakie są nasze dzieci, zależy od nas..."

Przeczytajcie kilka komentarzy, które pojawiły się na profilu sieci po opublikowaniu reklamy. Większość mam nie kryje wzruszenia!

  • Dziewczynka w bluzce z myszką Miki i chłopiec w bluzce w paski, cudowne dzieciaczki. Przecudowne i kochane, będą dobrymi ludźmi... Brawo dla rodziców. O reszcie wolę się nie wypowiadać, bo wstyd, wstyd i jeszcze raz WSTYD. Niestety, to jakie są nasze dzieci w dużej mierze zależy od nas, rodziców.
  • Chłopczyk w bluzeczce w paski i dziewczyna z myszką Miki, są cudowne. Widać, że rodzice poświęcają im czas i uwagę i nie patrzą przez pryzmat kariery. Na pewno za kilka lat będą cudownymi ludźmi. Rozkleiłam się.
  • Również mi się cała akcja bardzo spodobała. I w sumie wszystkie dzieciaki były fajne. To, że robiły zakupy głównie dla siebie, to pewnie dlatego, że tak zrozumiały akcję: "z okazji Dnia Dziecka kup coś sobie". Poczuły się szalenie ważne, więc zaczęły przerysowywać/odgrywać role swoich rodziców i to karykaturalnie.
  • Chłopiec w paski i jego siostra wspaniali. Wzruszyłam się strasznie. Ogromne brawa dla rodziców, aż mi łezka poleciała.

Co wy myślicie o tej reklamie? Podoba wam się jej przesłanie? Jak myślicie, co kupiłyby wasze dzieci, gdyby wzięły udział w takim teście? Czekamy na wasze komentarze!

Zobacz także

Zobacz także: Tak wygląda wychowanie dziecka, przyzna to każda mama!

Reklama

Źródło: Facebook/Piotr i Paweł – strona oficjalna

Reklama
Reklama
Reklama